قاری قرآن جانباخته سفر حج تشییع و به خاک سپرده شد
کد خبر: 3364652
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
در شهرضا؛

قاری قرآن جانباخته سفر حج تشییع و به خاک سپرده شد

کانون خبرنگاران نبأ: مراسم تشییع و خاکسپاری محمدجعفر فلاح، از کشته‌شدگان حادثه مکه روز گذشته ۲۷ شهریورماه در شهرستان شهرضا با حضور مردم و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، پیکر مرحوم حاج محمدجعفر فلاح از کشته شدگان حادثه مکه روز گذشته، جمعه 27 شهریورماه از محل مسجد و حسینیه قائمیه شهرضا با حضور فرماندار و اقشار مختلف عاشقان بیت‌الله الحرام تشییع  و به خاک سپرده شد.

حاج محمدجعفرفلاح، قاری قرآن و یکی از زائران بیت‌الله‌الحرام بود که با زبان روزه در حال خواندن نماز حضرت صاحب‌الزمان(عج) در پشت مقام حضرت ابراهیم در حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام به ملکوت اعلی پیوست.

وی خادم‌الحسین و خدمتگزار هیئت قائمیه شهرضا و شیفته لقای حضرت حق بود که در نخستین گروه از حجاج شهرضایی حج تمتع (مدینه اول) از امامزاده شاهرضا(ع) شهرضا در 9 شهریور‌ماه راهی سرزمین وحی شد.

پیکرمحمدجعفر فلاح بر روی دست دوستداران اهل‌بیت(ع) در حالی تشییع شد که آسمان هم براو گریه کرد و با بارش‌های آسمانی اشک و گریه در هم آمیخته و با غم و اندوهی فراوان در کنار قبر پدر خود با توجه به وصیت خود او به خاک سپرده شد.

در این مراسم عزاداران و عاشقان اهل‌بیت(ع) با پرچم‌های عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و نوحه‌سرایی اهل‌بیت(ع) یاد و خاطره این خادم اباعبدالله (ع) راگرامی داشتند.

یدالله شاهچراغی

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عادل
|
-
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۹:۰۲
0
0
روحش شاد اخلاص عجیبی داشت
captcha