کسب رتبه نخست نخبه قرآنی آران و بیدگل در مسابقات اساتید کشور
کد خبر: 3364657
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵

کسب رتبه نخست نخبه قرآنی آران و بیدگل در مسابقات اساتید کشور

کانون خبرنگاران نبأ: کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: نخبه قرآنی و مدرس مجمع قاریان و حافظان هلال رتبه نخست مسابقات حفظ قرآن اساتید دانشگاه‌های پیام نور کشور را به‌دست آورد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، روح‌الله باقری، کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با اعلام این خبر گفت: نخبه قرآنی آران و بیدگل و مدرس مجمع قاریان و حافظان هلال رتبه نخست مسابقات حفظ قرآن اساتید دانشگاه‌های پیام نور کشور را به‌دست آورد.

وی افزود: مجتبی بیابان‌پور در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت اساتید دانشگاه پیام‌نور که در زنجان برگزار شد، توانست در رشته حفظ کل رتبه نخست کشوری را از آن خود کند.

مسئول دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل خاطرنشان کرد: مجتبی بیابانپور رتبه نخست مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان کشورهای مسلمان در سال ۱۳۸۵ را در کارنامه قرآنی خود دارد.

باقری تصریح کرد: بیابانپور که از اعضای مجمع قاریان و حافظان هلال و از مدرسان کلاس های آموزش حفظ این مجمع است همچنین در سال ۱۳۹۰ از سوی بنیاد نخبگان به‌عنوان نخبه قرآنی کشور معرفی شده است.

کارشناس قرآنی اداره تبیلغات اسلامی آران و بیدگل افزود: این نخبه قرآنی در ششمین دوره اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم که از سوی سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، موفق به دریافت مدرک درجه «استاد حفظ» معادل با دکترای علوم قرآن و حدیث شد.

باقری اذعان کرد: بیابانپورهمچنین علاوه بر کسب رتبه‌های مختلف در مسابقات داخلی و بین‌المللی قرآن به‌عنوان مدرس دوره‌های تربیت معلم حفظ قرآن با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری دارد؛ شهرستان آران و بیدگل به دلیل فعالیت‌های شاخص قرآنی در سال‌های اخیر از سوی نهادهای رسمی به‌ عنوان شهر نمونه قرآنی کشور معرفی شده است.

الهه دهقانی

captcha