مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خودباوری دینی است
کد خبر: 3365565
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا:

مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خودباوری دینی است

کانون خبرنگاران نبأ: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: دوران دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه ارزشمند در عرصه‌های مختلف کشور همواره در سینه تاریخ خواهد ماند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، جواد داستانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در جمع خبرنگاران به‌مناسبت ایام هفته دفاع مقدس گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته 67 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس توسط حوزه‌های مقاومت بسیج اجرایی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا انقلاب اسلامی را یک موهبت الهی دانست و گفت: انقلابی که شروع آن از طرف مرجعیت دینی و انقلابی و در رأس آن حضرت امام قرار داشته است یک الگوی جدید از مردم‌سالاری دینی و آشنا کردن دنیا با انقلاب است.

داستانی با اشاره به عدم شناخت دشمنان از انقلاب اسلامی گفت: عدم شناخت و تحلیل نادرست دشمنان از انقلاب اسلامی و عدم تصور سازمان‌های اطلاعاتی دنیا از پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی، آنها تصور می‌کردند کشور ایران یک جزیره‌ای برای جنایات آنهاست.

وی در ادامه افزود: بهره‌گیری نسل‌های آینده از دستاوردهای انقلاب به عنوان یک اصل مهم و اساسی در جامعه مطرح و باید با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی نسبت به این امر مهم اهتمام داشته باشیم.

وی یادآور شد: این انقلاب به راحتی به‌دست نیامده و حاصل ریخته شدن خون‌های زیاد به پای درخت انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را خودباوری دینی دانست و گفت: در طول دوران دفاع مقدس مردم به یک خودباوری رسیدند و توانستند با استکبار جهانی مبارزه وروی پای خود بایستند و اجازه ندادند به انقلاب اسلامی خود خدشه‌ای وارد شود و دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

داستانی خاطرنشان کرد: ملت ایران توانست یک تنه در مقابل استکبار جهانی بایستد و قدرت نظامی دشمنان را از اقتدار خارج کند و استکبارستیزی را به دنیا صادر کند و فتنه‌ها را یکی پس از دیگری در هم کوبد و دراین راستا با شهدا بیعت کند که تا آخرین نفس از تمامی ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی خود پاسداری و مطیع امر ولایت تا ظهورحضرت بقیه الله(عج) باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: برهمین اساس تعداد 67 برنامه گسترده شامل همایش فرماندهان رده‌های مختلف مقاومت بسیج، یادواره شهدای آبروی محله، برگزاری مسابقات ورزشی، رژه نیروهای مسلح شهرستان در روز 31 شهریور، غبارروربی مزار شهدای انقلاب اسلامی، مسابقه مقاله‌نویسی، همایش ناگفته‌های اسارت توسط آزادگان، تجلیل از فرزندان جانبازان دوران دفاع مقدس، پیاده‌روی خانوادگی، همایش حلقه‌های صالحین، اهدای جهیزیه به خانواده‌های مستضعف، اجرای طرح گروه هجرت، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس و همایش همسنگران دیروز و پیام‌آوران امروز، و برگزاری مسابقات عکاسی در طول ایام هفته دفاع مقدس از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های این هفته در شهرستان تدوین شده که انتظار داریم با تعامل و همکاری مسئولان امر شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی با اشاره به لزوم تدوین و چاپ خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: بسیج به تنهایی قادر به این کار نیست و نیازبه یک مدیریت جهادی است و می‌طلبد که همه مدیران دلسوخته و متولیان فرهنگی با حمایت‌های خود در راستای مکتوب کردن این خاطرات دین خود را نسبت به شهدا و انقلاب ادا کند.

ید‌الله شاه‌چراغی

captcha