۷ مرکز پیش‌دبستانی قرآن آغاز به‌کار کرد
کد خبر: 3366335
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
از سوی مهدقرآن ‌آران و بیدگل؛

۷ مرکز پیش‌دبستانی قرآن آغاز به‌کار کرد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ۷ مرکز پیش‌دبستانی قرآن‌ از سوی مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل‌ امروز، 31 شهریور‌ماه فعالیت خود را آغاز کرد.

حجت‌الاسلام جلالی، مدیرعامل مؤسسه مهدقرآن کریم و ولایت آران و بیدگل اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی و شروع ماه مهر، 7 مرکز پیش‌دبستانی قرآن‌ امروز کار خود را آغاز کرد‌.

وی ادامه داد: در افتتاحیه فعالیت دوباره مراکز پیش‌دبستانی قرآن‌، از 3 مرکز به نام‌های دین و دانش، مهاد و باب‌الحوائج بازدید شد و در‌باره پیوند دین و دانش و پرورش و تربیت نیروهای قرآنی در راستای این هدف، صحبت‌هایی‌ مطرح شد.

جلالی افزود: در این مراکز پیش‌دبستانی قرآنی تمامی فعالیت‌های آموزشی با محوریت قرآن برای گروه سنی 4 تا 6 سال ارائه خواهد شد.

راه‌اندازی مرکز قرآنی مشهد اردهال

مدیرعامل مؤسسه مهدقرآن کریم و ولایت آران و بیدگل اصفهان با اشاره به اینکه آران و بیدگل دارای دو گونه آب و هوایی است، تصریح کرد: در اوایل تابستان بنایی را برای فعالیت‌های قرآنی در منطقه خوش آب و هوای مشهد اردهال در‌نظر گرفته شد که در این مدت این مرکز بازسازی و آماده ارائه آموزش برای علاقه‌مندان شده است.

وی اظهار کرد: این مرکز به نوعی طراحی شده است که دو قسمت آموزش و اقامت برای مسافران و علاقه‌مندان درنظر گرفته شده است و برای ترم پائیز برنامه‌های آموزش قرآن کریم برای خردسالان، مهد قرآن و بزرگسالان در‌نظر گرفته شده است.
 

captcha