پیکرآخرین جان‌باخته شهرضایی حادثه منا بر دوش مردم شهرضا تشییع شد
کد خبر: 3386771
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹

پیکرآخرین جان‌باخته شهرضایی حادثه منا بر دوش مردم شهرضا تشییع شد

کانون خبرنگاران نبأ: مراسم تشییع پیکر عبدالرضا میرزایی، یکی دیگر از جان‌باختگان شهرضایی حادثه منا با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم شهرضاو دهاقان در مجلس شورای اسلامی و مردم ولایتمدار شهرضا از میدان حر به سمت گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، مراسم تشییع پیکرحاج عبدالرضامیرزایی یکی دیگر از جان‌باختگان شهرضایی حادثه منا با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی و مردم ولایتمدار شهرضا از میدان حر به سمت گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

مردم انقلابی شهرضا با حضور حماسی، پرشور و گسترده در مراسم تشییع پیکر قربانیان فاجعه منا بار دیگر حضور همیشگی خود را در صحنه‌های تاریخ‌ساز انقلاب به اثبات رساندند.

امت همیشه در صحنه شهرستان شهرضا بار دیگر با چشمان اشکبار و دل‌های داغدار با پیکرهای جان‌باختگان فاجعه منا وداع کردند،
 مردم با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود انزجار خود را از آل‌سعود اعلام و بی‌مسئولیتی و بی‌کفایتی آنان را در مدیریت خانه خدا فریاد زدند.

کاروان ۱۳۰۷۷ حج تمتع شهرضا با ۱۴ کشته بیشترین جان‌باختگان را در استان اصفهان دارد که 10 از نفر از آنان اهالی شهرستان شهرضا بودند.

در فاجعه منا شکرالله خوشخویی، حسن شبانی، رحمت‌الله عموهادی، علی کریم‌لو ،احمد کفاش، سید مرتضی رئیس‌زاده، عبدالرضا میرزائی، رحمت‌الله عموهادی، عباس معلمی‌اوره، ولی‌الله عابدی و عبدالخالق صداقت‌فر از جان‌باختگان شهرضا هستند؛ همچنین حسن سلیمانى درچه، مرتضی شاهپوری، بهمن غفارى‌پور و علیرضا بهاری دلال نیز از اعضای کاروان ۱۳۰۷۷ از سایر شهرهای استان بوده‌اند.

نماز میت به امامت حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی، نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه شهرضا بر پیکر جان‌باخته فاجعه منا حاج عبدالرضامیرزایی قرائت شد.

یدالله شاهچراغی

captcha