عمده مشکلات جامعه ناشی از بی‌تقوایی است
کد خبر: 3433559
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
حجت‌الاسلام یعقوبی:

عمده مشکلات جامعه ناشی از بی‌تقوایی است

کانون خبرنگاران نبأ: نماینده مقام معظم رهبری وامام جمعه شهرضا در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: عمده مشکلات جامعه از بی‌تقوایی است وانسان باید تقوا را در اندیشه و رفتارش حاکم کند.

 به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت الاسلام والمسلمین سیف‌الله یعقوبی در این جلسه که در محل فرمانداری شهررضا برگزار شد گفت: هیئات مذهبی این شهرستان مراسم عزاداری سالار و سرور شهیدان را با شور و شعور خوبی برگزار کردند.
یعقوبی گفت: انسان در تمامی امور باید تقوا را سرلوحه فعالیت‌هایش قرار دهد؛ زبان انسان، قلم انسان ، کارانسان واندیشه انسان تقوا      می‌خواهد.
امام جمعه شهرضا با اشاره به سخنان حضرت امام حسین(ع) اظهار کرد: اگر تقوا در جامعه رعایت شود با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شویم و جامعه از گناه دور خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم پرداختن به سلامت جسم در کنار سلامت روان و سلامت معنوی، تصریح کرد: تقوا سبب ایجاد سلامت روانی و معنوی می‌شود.

در ادامه این جلسه محسن گلابی؛ فرماندارشهرضا با اشاره به معرفی شهردار جدید این شهرستان و تأکید به همدلی وهمزبانی با شهردار جدید اولویت فعالیت‌های شهرداری را اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دانست و گفت: معطل ماندن یک پروژه سبب بروز کسالت در شهروندان می‌شود.

وی اظهارامیدواری کرد؛ روند کارهای عمرانی به جا مانده به‌سرعت به پیش رود و سهل‌انگاری در کارها باعث نشود صبر مردم لبریز شود.
در پایان جلسه حکم انتصاب رحیم جافری؛ شهردارجدید شهرضا قرائت و از زحمات محمد هویدا شهردار سابق و کیومرث زینلی سرپرست شهرداری قدردانی شد.
الهام آقاسی

captcha