کسب رتبه اعضای کانون‌های مساجد شهرضا در مرحله استانی دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان
کد خبر: 3447375
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

کسب رتبه اعضای کانون‌های مساجد شهرضا در مرحله استانی دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان

کانون خبرنگاران نبأ: مسئول اداره فرهنگ وا رشاد اسلامی شهرضا گفت: یکی ازاهداف برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان شناسایی استعدادهای برتر قرآنی است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، محمدعلی جعفری، مسئول اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرضا گفت: شناسایی استعدادهای برتر قرآنی، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ اسلامی اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی گفت: ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به منظور جهت‌دهی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نیز استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در جهت جذب بیشتر و بهتر جوانان به مسجد برگزار می‌کند.

دبیرشورای فرهنگ عمومی شهرستان شهرضا یادآور شد: مسابقات مُدهامتان از سری برنامه‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد است که هرساله با استقبال پرشور جوانان و نوجوانان عضو کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و فعالان قرآنی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی مدهامتان در شهرضا و حضور چشمگیر اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این مسابقات، ٢٠ نفر از شرکت‌کنندگان به مرحله استانی راه یافته و در رشته حفظ کل وحید سلیمی رتبه دوم، در رشته حفظ ٢٠ جزء  کاظم وکیلی  رتبه سوم  و نرجس شریفانی رتبه چهارم، در رشته ترتیل محمد رهایی، رتبه چهارم  را کسب کردند.

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا ازراه یافتن  دونفرازشرکت‌کنندگان این شهرستان به مسابقات کشوری خبرداد و گفت:  چهار تن از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شهرضا در مرحله استانی دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان حائز رتبه شدند که دراین راستا وحید سلیمی و کاظم وکیلی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان راه یافتند.

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا با اشاره به برگزاری این مسابقات گفت: مرحله استانی دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان استان اصفهان در محل مجتمع فرهنگی و هنری صائب اصفهان با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اصفهان برگزار شد و شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان، حفظ (٢٠جزء و١٠ جزء و کل قرآن) ویژه برادران وحفظ ٢٠جزء و کل قرآن ویژه خواهران با یکدیگر رقابت  پرداختند.

الهام آقاسی

captcha