استکبارستیزی در رأس برنامه‌های بسیج است
کد خبر: 3453437
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا:

استکبارستیزی در رأس برنامه‌های بسیج است

کانون خبرنگاران نبأ: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: امروز دشمن در راستای بحث فرهنگی نقشه‌های بسیاری کشیده است و متولیان فرهنگی باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را آویزه گوش قرار دهند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، سرهنگ جواد داستانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در جمع خبرنگان به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج گفت: هر بسیجی باید یک سفیر برای ترویج آموزه‌های اسلام و رهنمودهای مقام ولایت باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به نقشه‌های شوم استکبار در بحث فرهنگی گفت: برنامه‌ریزی‌های استکبار، تهاجم فرهنگی نیست بلکه یک شبیخون و غارت فرهنگی است که دشمن جامعه ما را نشانه گرفته است و روی فرهنگ ما برنامه‌ریزی می‌کند.

داستانی تصریح کرد: امروزه سکوت ما در جامعه باعث بروز یک سری از ناهنجاری‌های فرهنگی خواهد شد که تقویت ناهنجاری‌ها را در سطح شهرستان بدنبال خواهد داشت و سکوت ما همان رسیدن به اهداف و نقشه دشمن است.

وی کوتاهی مسئولان در اجرای امر به معروف و نهی از منکر را جوابگو بودن در مقابل امام و شهدا دانست و گفت: این مسئولیت‌ها که ما به آن تکیه زده‌ایم پشتوانه امام راحل و شهدا و انقلاب اسلامی است که اگر کوتاهی کنیم باید در مقابل شهدا جوابگو باشیم و امید است که عنصری از خدمتگذاران ولایت و رهبری باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در بخش دیگرسخنان خود با اشاره وظایف بسیج در انتخابات سال جاری گفت: نقش بسیج بصیرت‌افزایی و روشنگری مردم نسبت به حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح طبق معیارهای مقام معظم رهبری است.

داستانی حساسیت بالای انتخابات در پیش روی را یادآور شد و گفت: دشمنان خارجی و معاندین داخلی چشم به این انتخابات دوخته‌اند که در این راستا بسیج گوش به فرمان رهبری و ولایت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با تشریح برنامه‌های هفته بسیج دراین شهرستان گفت: بسیج به دنبال ارائه سبک زندگی ایران اسلامی به مردم است که برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از خانواده آنها از ارزش‌های انقلاب ما است.

وی میقات صالحین و حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج در طول ۳۷ سال انقلاب توسط پایگاه‌های مقاومت، برگزاری نمایشگاه استکبارستیزی در مساجد و حسینیه‌های سطح شهر توسط پایگاه‌های مقاومت، خدمت‌رسانی محله محور توسط پایگاه‌های بسیج، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ویژه بانوان درراستای فرمان مقام معظم رهبری، افتتاح خانه عالم در شهر منظریه، واگذاری مرحله دوم تسهیلات اقتصاد مقاومتی (شیلات، پرورش شترمرغ، زنبورعسل ماکیان و مرغ بومی)، بصیرت‌بخشی و ایجاد هوشیاری سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها با موضوع انقلاب اسلامی و استکبارستیزی (بسیج دانشجویی) و برگزاری جلسات هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و مردم را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان ذکر کرد.

الهام آقاسی

captcha