بسیج نیرو و تفکری فرا مرزی است
کد خبر: 3457322
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
امام جمعه شهرضا:

بسیج نیرو و تفکری فرا مرزی است

گروه سیاسی: امام جمعه شهرضا با بیان اینکه تشکیل بسیج آینده انقلاب را تضمین کرد، گفت: امروز بسیج نیرو و تفکری فرا مرزی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا ظهرامروز پنجشنبه،در همایش اقتدار بسیجیان این شهرستان که در سالن ورزشی شهید طحانی شهرضا برگزار شد، بسیج را گنجینه ای ارزشمند و بی نهایت از استعدادهای مردمی دانست و گفت: بسیج همواره حامی ارزش های اسلام و انقلاب بوده و نقش مؤثر آن در تمامی عرصه های دفاع از آرمان های انقلاب به چشم می خورد.
وی با بیان اینکه تشکیل بسیج آینده انقلاب را تضمین کرد، افزود: بسیج عرصه مناسبی برای حضور و ادای دین کلیه اقشار مردمی به انقلاب است.
امام حمعه شهرضا با بیان اینکه امروزبسیج نیرو و تفکری فرا مرزی است، بیان کرد: در همایش اقتداربسیج، تمامی اقشار مردم، حضورو حمایت خود از ارزش های اسلام، انقلاب و ولایت فقیه را به نمایش می گذارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت های فرهنگی را بخشی از فعالیت های بسیج دانست وبیان کرد: همه وظیفه دارند در حوزه فرهنگ فعالیت کنند، اما ولایتمداری و دینداری، باید محور فعالیت های فرهنگی در جامعه باشد.
حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروز ملت ایران در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: اجتماعات ما بایستی نشان از آمادگی برای تبعیت از ولی فقیه و اجرای منویات ایشان باشد، زیرا این عامل رمز موفقیت و پیشرفت ما خواهد بود.
وی اجرای اصول اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل مشکلات کشور دانست و عنوان کرد: در حالی که بسیاری از مسؤولان تنها به ارائه گزارش اقدامات ممکن در این عرصه به رهبری پرداخته اند، بسیج عملاً در این عرصه فعالیت خود را آغاز کرده است.
نماینده ولی فقیه در شهرضا همچنین با اشاره به بخش هایی از سخنان رهبرمعظم انقلاب، گفت: ایشان حدود هفتاد مرتبه از نفوذ دشمن در عرصه های مختلف سخن گفته اند که این نشان از اهمیت این مسئله دارد و نفوذ نیز از راه های مختلف ممکن است، اما ظرفیت عظیم نیروهای مردمی بسیج می تواند با آن مقابله کند.

captcha