اردوهای سازندگی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و عمرانی است
کد خبر: 3465297
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

اردوهای سازندگی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و عمرانی است

گروه اجتماعی: مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهرضا گفت: اردوهای سازندگی به‌عنوان بخشی از رسالت بسیج سازندگی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در ابلاغ اصول اقتصاد مقاومتی است که توسعه فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و عمرانی از جمله برنامه‌های آن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از شهرضا، احمدرضا صفابخش، مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهرضا، صبح امروز، 16 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اردوهای بسیج سازندگی در قالب اردوهای جهادی هفت روزه، دانش آموزی هجرت 3 و یک روزه ساماندهی شده است.
وی با اشاره به برگزاری 354 نفر روز اردوی یک روزه در شهرضا از سوی بسیجیان این شهرستان، افزود: این اردوها در قالب 21 مرحله و با اعزام بسیجیان به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و همچنین سایر مناطق شهرستان انجام شده است.
مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهرضا تصریح کرد: از ابتدای سال جاری 128 نفر روز اردوی جهادی در قالب 7 مرحله برگزار شده که برای انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، مذهبی، عمرانی و خدماتی در مناطق محروم انجام شده است.
صفابخش با اشاره به حضور  96 نفر از آقایان و 58 بانوی دانش‌آموز در اردوهای دانش‌آموزی طرح هجرت 3، بیان کرد: به دلیل استقبال کم‌نظیر دانش‌آموزان شهرستان، مقداری از سهمیه سایر شهرستان‌ها کم و به سهمیه شهرضا اضافه شد.
وی گفت: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن و مشاوره از طرف حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س)، اردوی بسیجیان جهت برگزاری کلاس‌های قرآنی در روستای قصرچم و اردوی پایگاه مقاومت بسیج مکتب قرآن در روستای عرش آباد از جمله اردوهای برگزار شده در سال جاری است.
مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهرضا همچنین، از اختصاص یک میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی اقتصاد مقاومتی به این شهرستان خبر داد و گفت: از مجموع 294 نفر که تاکنون از طریق سامانه اقتصاد مقاومتی به آدرس www.ebsvam.ir  برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده‌اند، 98 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.
captcha