«دهه سینمای ایران» هم‌زمان با دهه فجر در ونزوئلا
کد خبر: 3470947
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

«دهه سینمای ایران» هم‌زمان با دهه فجر در ونزوئلا

گروه بين‌الملل: «دهه سینمای ایران»، 12 تا 25 بهمن‌ماه با همكاري رایزنی فرهنگی ايران و شبکه تلویزیونی ویوه (VIVE) در ونزوئلا برگزار مي‌شود.

«دهه سینمای ایران» هم‌زمان با دهه فجر در ونزوئلا

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره‌كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، «دهه سینمای ایران» با پخش 13 فیلم سینمایی ایرانی دوبله به زبان اسپانیولی همزمان با ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی از 12 تا 25 بهمن‌ماه جاري، برگزار مي‌شود.
 
ملک سلیمان، مریم مقدس، مهرمادری، سپیده، بهار شیرین، تنهایی، هتلی در م و، حوض نقاشی از جمله فیلم‌هایي است که برای پخش در این دهه در نظرگرفته شده است.
 
پس از پخش هر فیلم سینمایی، فیلم‌های مستندی درباره آداب و رسوم مناطق مختلف ایران و جاذبه‌های توریستی ایران به نمايش گذاشته مي‌شود.
 
دو سریال تلویزیونی یوسف پیامبر(ع) و هوش مصنوعی به صورت هفتگی به نمایش در مي‌آيد؛ هر یک از این سریال‌ها، حدود 40 قسمت است که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پخش مي‌شوند.
 
اين رويداد فرهنگي با همکاری اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی ـ هنری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي از طریق شبکه هیسپان تی وی(نخستین شبکه تلویزیونی اسپانیایی زبان جمهوری اسلامی ایران) تهیه شده است و طبق توافق با مسئولین پخش شبکه ونزوئلایی ویوه، نمایش این فیلم‌ها با لوگوی شبکه ایرانی هیسپان تی وی همراه خواهد بود.
 
بنابر اعلام اين خبر، «دهه سینمای ایران» با هدف معرفي فرهنگ و تمدن ايران زمين به جامعه ونزوئلا، با همكاري رایزنی فرهنگی ايران در کاراکاس و شبکه تلویزیونی ویوه((VIVE)) برگزار مي‌شود.
captcha