آمریکا و اسرائیل ریشه‌های اصلی فساد در جهان هستند/نام و یاد امام راحل (ره) با انقلاب اسلامی پیوند خورده است
کد خبر: 3471087
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲

آمریکا و اسرائیل ریشه‌های اصلی فساد در جهان هستند/نام و یاد امام راحل (ره) با انقلاب اسلامی پیوند خورده است

گروه‌سیاسی: امام جمعه شهرضا گفت: آمریکا و اسرائیل ریشه‌های اصلی فساد در جهان هستندکه به همراهی عربستان به عنوان محور شرارت در منطقه، برای توسعه سلطه و نفوذ استکبار تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت الاسلام سیف‌الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا ظهر امروز  در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا، اظهارکرد: باید در برابر تهاجمات گسترده دشمن، اتحاد و انسجام ملی خود را حفظ کنیم و در برابر اقدامات ضد فرهنگی آن‌ها هوشیار باشیم.
وی افزود: آمریکا و اسرائیل ریشه‌های اصلی فساد در جهان هستند که به همراهی عربستان به عنوان محور شرارت در منطقه، برای توسعه سلطه و نفوذ استکبار تلاش می‌کنند.
امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارکرد: نام و یاد امام راحل (ره) با انقلاب اسلامی پیوند خورده است، در هرکجا یادی از دوران شکوه‌مند پیروزی انقلاب می‌شود، نام و یاد ایشان نیز تداعی خواهد شد.
حجت الاسلام یعقوبی خاطرنشان‌کرد: امام خمینی (ره) فقیهی فرزانه، عارفی آگاه، فیلسوفی شجاع، ادیبی عمیق و سیاست‌مداری دانا بودند، ایشان سیاستمداری را شغل خود قرار ندادند بلکه از آن به عنوان وسیله‌ای برای خدمت به مردم استفاده کردند.
وی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته شهرستان شهرضا، انتخابات را فرصتی برای نشان دادن بلوغ سیاسی مردم دانست و گفت: در روند برگزاری انتخابات برخی افراد به دنبال تهمت زدن به شورای نگهبان هستند در صورتی که این اقدامات به صلاح مردم و جامعه نیست.
امام جمعه شهرضا تصریح کرد: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود، داوطلبان ورود به مجلس نیز در مجالس تبلیغاتی خود، تنها به عرضه دستاوردها و داشته‌های خود بپردازند و از تهمت زدن به دیگران خودداری کنند.
حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: افرادی که قصد حضور در مجلس دارند،  باید به تبیین قانون و جایگاه آن برای مردم پرداخته و آن‌ها را نسبت به آینده نظام خوش بین کنند.
captcha