مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به صلاح نظام نیست/ انتخابات مجلس خبرگان مهم‌تر است
کد خبر: 3472986
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به صلاح نظام نیست/ انتخابات مجلس خبرگان مهم‌تر است

گروه سیاسی: امام‌‍جمعه شهرضا با بیان اینکه وجود مشکلات مادی و اقتصادی و سرگردانی مردم در ادارات به صلاح نظام و مورد رضای الهی نیست، گفت: مسئولان باید برای خدمت‌رسانی به مردم بیشتر تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیف‌الله یعقوبی، امام‌جمعه شهرضا ظهر امروز، 16 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با تأکید بر ضرورت رسیدگی بیشتر مسئولان به امور مردم، اظهار کرد: مشکلات مادی و اقتصادی فراوان به زندگی مردم فشار وارد می‌کند و در این شرایط برخی ادارات اقدام به اخراج کارگران خود می‌کنند.
وی با بیان اینکه مسئولان وظیفه دارند به مردم خدمت کنند، افزود: مردم خدمت‌رسانی با منت را نمی‌خواهند، زیرا مردم ما لایق دریافت بهترین خدمات هستند.
امام‌جمعه شهرضا در ادامه گفت: باید وضعیت حجاب در جامعه اصلاح شده و روز به روز بهتر شود، نه اینکه در یک سیر نزولی به عقب برگردیم.
یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حضور در دو انتخابات اسفندماه امسال مهم و سرنوشت‌ساز است، بیان کرد: شرکت در هر دو انتخابات مهم است، اما انتخابات مجلس خبرگان مهم‌تر است، زیرا مربوط به نهاد ولایت و رهبری است و مردم همواره در طول دوران انقلاب حمایت بدون قید و شرط خود را از ولایت فقیه و رهبری نشان داده‌اند.
وی با بیان اینکه آن‌چه در برگزاری انتخابات بیش از هر چیزی مهم است، رعایت اخلاق اسلامی و حفظ اصول دینی است، گفت: داوطلبان ورود به مجلس و طرفداران آن‌ها باید تنها به معرفی و عرضه شایستگی‌های خود بپردازند و از بدگویی، غیبت و تخریب شخصیت دیگر داوطلبان خودداری کنند.
یعقوبی با بیان اینکه قانون‌گذار اسلامی باید مؤمن، متعهد و دلسوز مردم باشد و نماینده مجلس در حکومت اسلامی باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کارگیرد، گفت: حیات جمهوری اسلامی در گرو دشمن‌‌شناسی و منکوب کردن آمریکا و صهیونیست جنایتکار است.
captcha