مکتبی بودن، مهم‌ترین ویژگی قوای مسلح کشور است
کد خبر: 3489816
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

مکتبی بودن، مهم‌ترین ویژگی قوای مسلح کشور است

گروه سیاسی: رئیس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا گفت : مکتبی بودن و تبعیت از ولایت فقیه، مهم‌ترین ویژگی قوای مسلح کشور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام علی عالمی، رئیس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا، ظهر امروز دوشنبه 30 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: امنیت، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نیروهای مسلح است که در سایه آن رشد و توسعه اقتصادی و آرامش روانی مردم جامعه، تأمین می‌شود.
وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در طول 8 سال دفاع مقدس، با حضور دلیرانه خود در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور، مانع تحقق اهداف شوم استکبار جهانی شدند و شکست سختی را بر آن‌ها وارد کردند.
رئیس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا گفت: نیروهای مسلح مکتبی و ولایت‌مدار جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل در تمامی صحنه‌های دفاع از ارزش‌های متعالی نظام، حضوری هوشمندانه داشته و با اطاعت از ولایت، مجموعه منسجمی را ایجاد کرده‌اند که در بین تمامی قوای مسلح جهان بی‌نظیر است.
عالمی بیان کرد: امروز، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با فرماندهی واحد در تمام سطوح آمادگی مقابله با هرگونه تهدید نظامی در هر سطحی را دارد.
وی اظهار کرد: دشمنان ما از طریق مختلف جنگ سخت را نسبت به ما تجربه کرده و شکست خوردند، و اکنون جنگ نرم را  برای از بین بردن روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و القاء روحیه یاس و نامیدی در بین ملت ایران آغاز کرده‌اند، اما مردم ایران در طول تاریخ با تکیه بر فرهنگ غنی خود توانسته‌اند با توطئه‌های مختلف دشمنان در اعصار گوناگون مقابله کنند.
رئیس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا گفت: دشمن در جنگ فرهنگی که شاخه‌ای از جنگ نرم است می‌کوشد تا با ناکارآمد جلوه دادن فرهنگ ایرانی اسلامی و تلاش برای از بین بردن حیاء و عفت زنان و غیرت مردان به اهداف خود برسد.
captcha