اعزام 200 مربی قرآن به مساجد از سوی مؤسسه تالیات ذکر
کد خبر: 3491695
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹

اعزام 200 مربی قرآن به مساجد از سوی مؤسسه تالیات ذکر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی تالیات ذکر خراسان جنوبی، تاکنون با اعزام 200 مربی قرآن به مساجد بیرجند در حوزه آموزش حفظ قرآن فعال بوده است.

هادی مساح مدیر مؤسسه تالیات ذکر بیرجند در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب گفت: مؤسسه قرآنی تالیات ذکر خراسان جنوبی، در حوزه تبلیغ و ترویج قرآن کریم فعالیت خود را از سال 91 با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کرده است.

وی ادامه داد: مؤسسه قرآنی در راستای همکاری که با سازمان اوقاف و امور خیریه انجام داده است. ستاد طرح تربیت حافظان قرآن کریم را برعهده گرفته است که تاکنون با اعزام 200 مربی قرآنی مجرب به مساجد، از سال 93 تاکنون موفق شده است که حافظان زیادی را تربیت کند.

مساح افزود: مؤسسه قرآنی، برنامه ترویجی دیگری نیز با همکاری ایثارگران در راستای قرائت قرآن‌ توسط قراء در روزهای پنجشنبه در فضای بهشت متقین برگزار خواهد کرد که این موضوع در دستور کار قرار گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این مؤسسه در ادامه فعالیت‌های قرآنی خود، برای کارکنان اداره آموزش فنی و حرفه‌ای آموزش‌هایی را در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی (ویژه آقایان) و حفظ (ویژه بانوان) برنامه‌ریزی کرده‌اند که در حال حاضر نیز در حال اجرا است.

گفتنی است؛ این مؤسسه در استان خراسان جنوبی، بیرجند، خیابان شهید منتظری 3، حسینه امام رضا(ع) واقع شده است.

captcha