طرح مباحث قرآنی در بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر دانشگاه آزاد
کد خبر: 3495604
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

طرح مباحث قرآنی در بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر دانشگاه آزاد

گروه هنر: دبیر اجرایی جشنواره تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: موضوعات قرآنی در بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره ملی تئاتر ملی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می‌شود.

علیرضا بابارضا، دبیر اجرایی جشنواره ملی تئاتر دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌ا‌لمللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: در این دوره از جشنواره موضوعات قرآنی در بخش نمایشنامه‌نویسی مطرح می‌شود تا افرادی که علاقه‌مند به حضور در این عرصه هستند، بتوانند به ارائه اثر خود بپردازند.
وی با اشاره به اینکه در بخش اجرای تئاتر برای شرکت در جشنواره موضوعات آزاد در نظر گرفته شده است، افزود: اولویت ما در این بخش موضوعات و مسائل اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و دیگر مسائل مربوط به جوانان است که امیدواریم آثار مطلوبی در این بخش ارائه شود.
بابارضا گفت: در بخش نمایشنامه‌نویسی موضوعات قرآنی را مدنظر قرار دادیم تا افراد با متونی برگرفته از قرآن کریم در این دوره حاضر شوند و به طرح ایده خود بپردازند اما در بخش اجرای نمایش موضوعاتی همچون دفاع مقدس و دیگر حوزه‌های فرهنگی نیز داریم.
یادآور می‌شود، جشنواره ملی تئاتر دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی از 18 تا 24 اردیبهشت‌ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود که شش گروه از خراسان رضوی در این دوره از جشنواره به رقابت می‌پردازند.
captcha