دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی خائن به بیت‌المال هستند
کد خبر: 3513436
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی خائن به بیت‌المال هستند

گروه اجتماعی:امام جمعه شهرضا گفت: رهبر معظم انقلاب بر لزوم محاکمه دریافت‌کنندگان حقوق‌های کلان و خارج از عرف اداری تأکید کرده‌اند اما لازم است عمل به این دستورات رهبری در حد حرف باقی نماند و مردم شاهد عمل به این دستورات از طرف مسئولان باشند، زیرا اینگونه افراد در حق بیت‌المال و حقوق مردم خیانت و جنایت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا ظهر امروز جمعه هجدهم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به در پیش بودن سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در سال 1344 هجری قمری، اظهار کرد: این اقدام از جمله اقداماتی است که وهابیت برای مقابله با شیعه و فرهنگ اسلام ناب محمدی در دستور کار خود دارند.
وی ادامه داد: این افراد برای تخریب مزار پیامبر اسلام نیز برنامه‌هایی داشتند که با مقامت جهان اسلام مواجه شده است، اما در هر حال همه مسلمانان از ماهیت پلید حکومت وهابیت مطلع هستند.
امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: رهبری بارها بر لزوم انقلابی ماندن، و انقلابی بودن تأکید کرده‌اند زیرا افرادی که واجد این خصائص باشند در هر موقعیتی برای دفاع از دین و ارزش‌های انقلابی پیشگام خواهند بود.
یعقوبی در ادامه بیان کرد: فرد انقلابی، محافظه کار نیست، و در هر شرایطی دفاع از دین و نظام را بر خود واجب می‌داند.
وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب بر لزوم محاکمه دریافت‌کنندگان حقوق‌های کلان و خارج از عرف اداری تأکید کرده‌اند اما لازم است عمل به این دستورات رهبری در حد حرف باقی نماند و مردم شاهد عمل به این دستورات از طرف مسئولان باشند، زیرا اینگونه افراد در حق بیت المال و حقوق مردم خیانت و جنایت کرده‌اند.
امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر ضرورت مقابله با ترویج فرهنگ بد حجابی در جامعه گفت: در زمانی که رضاخان قانون کشف حجاب را اجرا کرد، عده‌ی زیادی از زنان مؤمنه و محجبه از منازل خود خارج نشدند، اما امروزه متأسفانه شاهد هستیم که بی حجابی در جامعه ترویج می‎شود که باید در برابر این فرهنگ غلط ایستادگی کرد.
یعقوبی اظهار کرد: زنان با حجاب در اصل از حریم احکام الهی حمایت و دفاع می‌کنند، عفاف، مهم‌ترین عنصر حفظ شخصیت زن است که به‌وسیله حجاب ایجاد می‌شود.
وی گفت: مسئولان فرهنگی شهرستان باید با هم‌فکری برای مقابله با ترویج بی‌حجابی برنامه‌های جامعی را ارائه کنند و در این زمینه لازم است از مشورت صاحب نظران و افراد خبره نیز استفاده شود.
captcha