هنرمندان معلول شهرضایی عناوین برتر جشنواره آفتاب را کسب کردند
کد خبر: 3515421
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

هنرمندان معلول شهرضایی عناوین برتر جشنواره آفتاب را کسب کردند

گروه هنر: رئیس اداره فرهنگ و ارساد اسلامی شهرضا اظهار کرد: هنرمندان معلول شهرضایی در چهارمین جشنواره منطقه‌ای آفتاب عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، محمدعلی جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارساد اسلامی شهرضا ظهر امروز شنبه، 26 تیرماه در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: در چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان «آفتاب» که در شهرستان اراک برگزار شد، برخی از آثار هنرمندان شهرضایی حائز رتبه‌ها برتر شده و برخی نیز به مرحله اکران بین‌المللی راه یافتند.
وی تصریح کرد: در این جشنواره مرضیه آقاسی کارگردان نمایش «قصۀ سیبی که نصف نشد» مقام اول کارگردانی و طراحی لباس احمدرضا قنبریان مقام اول طراحی صحنه، منصوره آقاسی مقام اول بازیگری کم‌توان ذهنی و محمدجواد صدری و محمدمهدی الصاق مشترکاٌ مقام دوم موسیقی را از آن خود کردند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا گفت: از عوامل اجرایی نمایش «هفت‌خوان رستم» به کارگردانی احسان صانعی، علیرضا احمدیان مقام دوم بازیگری و احسان صانعی، مقام اول طراحی برشور تئاتر را به خود اختصاص دادند.
جعفری از راه یابی دو اثر تئاتری این شهرستان به مرحله اکران بین‌المللی جشنواره تئاتر معلولان «آفتاب» خبر داد و افزود: نمایش «قصۀ سیبی که نصف نشد» و نمایش «قصه بخت» مجوز حضور در جشنوارۀ بین‌المللی تئاتر معلولان اصفهان که در آذرماه 1395 برگزار می‌شود را کسب کرد.
به گزارش ایکنا، جشنوارۀ بین‌المللی تئاتر معلولان اصفهان نیز از دوازدهم تا هفدهم آذرماه سال جاری در اصفهان با حضور گروه‌های تئاتر معلولان از کشورهای آمریکا، هلند، بلژیک، آلمان و فرانسه برگزار خواهد شد.
captcha