امنیت ملی، مرهون ایثارگری شهدای مدافع حرم است
کد خبر: 3520100
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸

امنیت ملی، مرهون ایثارگری شهدای مدافع حرم است

گروه اجتماعی: رئیس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش گفت: افرادی همانند شهید مرادی و سایر نیروهای مدافع حرم در کشورهای عراق و سوریه با فداکاری و ایثار، حافظ امنیت ملی در خارج از مرزهای جغرافیایی ایران شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام علی عالمی، رئیس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش ظهر امروز پنجشنبه 14 مردادماه در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: مناسبات و مواضع ملی و منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران تحت تأثیر دکترین انقلاب اسلامی قرار داشته و از تحولات یا اقدامات دیگری پیروی نمی‌کند.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس آنچه از ابتدا اعلام کرده حمایت از مظلومان عالم را سرلوحه اقدامات خود قرار خواهد داد از این نظر، انتقاد برجام تأثیری در مناسبات ملی و منطقه‌ای جمهوری ایلامی ایران نداشته و از دکترین سیاسی انقلاب تبعیت می‌کند.
رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا تصریح کرد: در شرایط فعلی مردم سوریه در چنگال گروهک‌های تکفیری و منافقان گرفتار شده‌اند و رسالت الهی جمهوری اسلامی در لزوم حمایت از مظلومان ایجاب می‌کند در این شرایط یاری رسان برادران مسلمان خود باشیم.
عالمی بیان کرد: ایالات متحده آمریکا با توجیه تأمین منافع ملی خود در تمامی تحولات منطقه و جهان دخالت کرده و حتی در برخی مواقع اظهاراتی برخلاف موازین حقوق بین‌الملل ابراز می‌کند.
وی ادامه داد: در شرایطی که توجیه غیر منطقی آمریکا به او اجازه دست اندازی بر سایر ممالک و توسعه اقدامات فرا مرزی را می‌دهد، جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند در خصوص تحولات کشورهای همسایه یا محور مقاومت اسلامی، سیاست بی طرفی یا بی تفاوتی در پیش گیرد.
رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش گفت: مواضع منطقه‌ای و جهانی ایران به اندازه‌ای دقیق و غیر قابل خدشه است که رهبر معظم انقلاب بارها خطاب به اعضاء تیم مذاکره کننده تذکر دادند که موضوع مذاکرات تنها محدود به مسائل هسته‌ای بوده و سایر موضوعات را دربر نمی‌گیرد.
عالمی در بخش دیگری از سخنان خود، از شهدای مدافع حرم به عنوان طلایه داران تأمین امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: این افراد با حضور در صف مقدم مبارزه با اسرائیل و آمریکا در برابر گروهک‌ها ترویستی که در واقع جبهه‌های جدید استکبار در برابر کشورمان هستند، ایستادگی می‌کنند.
وی با اشاره به شهادت ستوان سوم مرادی، اولین شهید مدافع حرم شهرستان شهرضا، اظهار کرد: افرادی همانند شهید مرادی و سایر نیروهای مدافع حرم در کشورهای عراق و سوریه با فداکاری و ایثار، حافظ امنیت ملی در خارج از مرزهای جغرافیایی ایران شده‌اند.
captcha