کارشکنی آل سعود مانع حضور زائران ایرانی شد
کد خبر: 3520217
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

کارشکنی آل سعود مانع حضور زائران ایرانی شد

گروه اجتماعی:امام‌جمعه شهرضا گفت: امسال زائران ایرانی از حضور در مناسک حج محروم هستند که علت اصلی آن کارشکنی آل‌سعود بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا امروز جمعه15 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به تشییع پیکر شهید مرادی شهید مدافع حرم  در شهرضا، اظهار کرد: شهادت افرادی همانند شهید محمد مرادی باعث تحکیم وحدت قوا و افزایش اتحاد اجتماعی می‌شود.
وی ادامه داد: امنیت مهم‌ترین سرمایه ملی ماست و مدافعان حرم طلایه داران حفظ و تأمین امنیت کشور هستند.
امام جمعه شهرضا در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته جهانی حج گفت: امسال زائران ایرانی از حضور در مناسک حج محروم هستند که علی اصلی آن کارشکنی آل‌سعود بود.
یعقوبی تصریح کرد: حج، از واجبات دینی و غیر قابل واگذاری است، مگر اینکه مانعی برای سبیل الله موجود باشد که در این زمان حکومت جنایتکار آل سعود مصداق بارز مانع سبیل الله است.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران باید در هر شرایطی امین و با صداقت باشند، وقتی در جمعی خبرنگاری حاضر است همه انتظار دارند که مطالب دقیقاً طبق گفته گوینده منعکس شود.
امام جمعه شهرضا اضافه کرد: خبرنگاران باید با انگیزه، عاشق و علاقه مند و دارای قریحه خبرنگاری باشند و از این نظر هر فردی توانایی تصدی حرفه‌ی خبرنگاری را ندارد.
captcha