شهیدان در زمره بهترین یاران امام زمان هستند
کد خبر: 3528928
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش:

شهیدان در زمره بهترین یاران امام زمان هستند

گروه اجتماعی: رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش گفت: شهیدان به‌عنوان افرادی که ولی حقیقی زمان راشناختند و دشمن واقعی دین و خدا را نیز شناختند و به موقع با دشمنان وارد نبرد شدند، برترین یاران امام زمان (عج) هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام علی عالمی، رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش، پنجشنبه شب هجدهم شهریورماه، در مراسم چهلمین روز شهادت شهید محمد مرادی شهید مدافع حرم شهرستان شهرضا که در جوار آستان امامزاده شاهرضا و گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: شهدا با بصیرت مثال زدنی خود، حامیان حقیقی دین خداوند و احکام او در زمین هستند و به بالاترین درجات معنویت و کمال و سعادت انسانی نیز نائل می‌شوند.
وی ادامه داد:شهیدان به عنوان افرادی که ولی حقیقی زمان را شناختند و دشمن واقعی دین و خدا را نیز شناختند و به موقع با دشمنان وارد نبرد شدند، برترین یاران امام زمان هستند.
وی افزود:امروز هم عده‌ای با وجود اینکه از برکت خون شهدا به نان و نوا و جایگاهی رسیده‌اند، در برابر ولی فقیه ایستادگی می‌کنند.
این افراد در گروهی قرار دارند که برای آنها فرقی نمی‌کند چه کسانی در رأس حکومت هستند؛این افراد در طول تاریخ تنها به فکر منافع خود بوده‌اند.
عالمی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم واقعه تاریخی صفین، بار دیگر تکرار شود،در زمان جنگ صفین عده‌ای حقانیت علی (ع) را دیدند اما باز هم در این مسئله شک کردند و در برابر ولی زمان خود ایستادند.
رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش گفت: ولایتمداری بهترین و مهم‌ترین ویژگی دوستداران اهل بیت(ع) است،افرادی که امروز به عنوان شهید در جامعه ما مورد احترام هستند، این مراحل را طی کردند و به درجات عالی معنوی رسیدند.
وی بیان کرد: شهیدان در طول تاریخ و شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با تمام وجود به همه اثبات کردند که لیاقت سربازی امام زمان(عج) را دارند.
captcha