کادرسازی رسانه‌ای برای صدور ایجاد گفتمان انقلابی
کد خبر: 3533463
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان تأکید کرد:

کادرسازی رسانه‌ای برای صدور ایجاد گفتمان انقلابی

گروه سیاسی: رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: متأسفانه در کشور و استان ما استفاده خوبی از ظرفیت رسانه‌ها نشده است، بنابراین لازم است تا نهادی برای تربیت کادر انقلابی در حوزه رسانه وارد عمل شود تا گفتمان انقلاب اسلامی را با استفاده از امکانات موجود در تمام مناطق جهان ترویج دهیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، رضا صفری، رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان شب گذشته دوشنبه پنجم مهرماه، در مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه شهرستان شهرضا که در محل سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت ایجاد تشکل سازمان یافته برای حمایت از خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگاران جزء بی پناه ترین اقشار جامعه هستند که از حقوق اولیه خود نظیر بیمه، محروم هستند بنابراین وجود یک تشکل قوی برای حمایت از حقوق آنها لازم است.
وی افزود: متأسفانه هیچ نهادی در کشور تولیت حوزه رسانه را بر عهده نمی‌گیرد و از زیر بار این مسئولیت شانه خالی می‌کنند و همین عامل باعث شده تا خبرنگاران از حقوق قانونی خود محروم بمانند.
رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: امروزه در دنیا رسانه‌ها به عنوان مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عوامل فرهنگی، دینی و سیاسی در جهان هستند که تمامی کشورها به دنبال کسب موقعیت بهتری در این زمینه هستند.
صفری تصریح کرد: متأسفانه در کشور و استان ما استفاده خوبی از ظرفیت رسانه‌ها نشده است، بنابراین لازم است تا نهادی برای تربیت کادر انقلابی در حوزه رسانه وارد عمل شود تا گفتمان انقلاب اسلامی را با استفاده از امکانات موجود در تمام مناطق جهان ترویج دهیم. 
وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب وقتی موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی و غلبه قدرت نرم آن را در بین مردم جهان می‌بینند، با سازماندهی گسترده قوای رسانه‌ای خود، به دنبال مخدوش کردن جریان انقلاب هستند و به هیمن دلیل ما نیز باید در برای مقابله با این جریان وارد عمل شویم.
رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: در حال حاضر سازمان بسیج رسانه با 8 هزار عضو در 32 استان کشور و 700 عضو در 17 شهرستان استان اصفهان، بستر مناسبی برای تحقق شعار گفتمان سازی انقلاب اسلامی و همچنین حمایت از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای، ایجاد کرده است.
صفری ادامه داد: در کشور جمهوری اسلامی ایران و در فرهنگ انقلاب اسلامی، موضوعات مناسبی نظیر انقصاد مقاومتی برای ترویج فرهنگ انقلاب و اسلام وجود دارد، اما به دلیل عدم پوشش رسانه‌ای مناسب از آن بهره برداری مناسبی نشده است.
captcha