«هادی موحد‌امین» رتبه‌اش را به شهدای غریب مدافع حرم تقدیم کرد
کد خبر: 3535644
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

«هادی موحد‌امین» رتبه‌اش را به شهدای غریب مدافع حرم تقدیم کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رتبه نخست مسابقات قرآن کرواسی رتبه‌اش را به شهدای غریب مدافع حرم و خانواده‌ آنها تقدیم کرد.



هادی موحد‌امین، رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی در رشته قرائت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در خصوص اهدای رتبه‌اش به شهدای مدافع حرم و خانواده‌های آنها، گفت: هنگامی که در کرواسی بودم این نیت را داشتم که طی بازگشت به کشورم این اقدام را انجام دهم.
وی ادامه داد: اما در بازگشت به ایران و در فرودگاه امام(ره) و در حضور تیم خبری ایکنا به دلیل حضور اقوام و آشنایان، این امر فراموشم شد، اما بلافاصله در برنامه تلویزیونی رصد شبکه قرآن سیما به دلیل فراهم بودن شرایط طی تماس با عوامل برنامه این موضوع را با آنها مطرح کردم.
موحد‌امین اظهار کرد: طی پیامی که به عوامل این برنامه داده بودم نوشته بودم که این را تقدیم به شهدای غریب مدافع حرم می‌کنم چون آنها در حال حاضر در غربت جانشان را تقدیم می‌کنند و آنطور هم که باید و شاید کار این شهیدان در جامعه ما جانیفتاده است.
این حافظ کل قرآن کریم اضافه کرد: اهمیت کار مدافعان حرم به اندازه‌ای است که مقام معظم رهبری فرموده‌اند «اگر این بچه‌ها نبودند باید در همدان و کرمانشاه با داعش می‌جنگیدیم» و این بچه‌ها جانشان را بدست گرفتند و برای مقابل با دشمن رفته‌اند و کار من در مقایل کاری که آنها می‌کنند، هیچ است.
وی تأکید کرد: بگوییم، تمامی رتبه‌های من و سایر قاریان، فدای یک قطره خون یک شهید، باز هم کم است.
captcha