امنیت و اقتدار مهم‌ترین ویژگی‌ نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3539561
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

امنیت و اقتدار مهم‌ترین ویژگی‌ نظام جمهوری اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد: امام‌جمعه شهرضا گفت: امروز در شرایطی که کشورهای منطقه دچار ناامنی هستند، جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) در امنیت و آرامش کامل قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی، امام‌جمعه شهرضا، روز جمعه 30 مهرماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، با اشاره به برگزاری رزمایش فداییان حریم ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این رزمایش تجلی شهادت، ایثار و شهادت طلبی ارتش و سایر نیروهای مسلح و مرزبان کشور است.
وی گفت: امروز در شرایطی که کشورهای منطقه دچار ناامنی هستند، جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) در امنیت و آرامش کامل قرار دارد.
امام‌جمعه شهرضا بیان کرد: چالش‌های مناظرات انتخاباتی آمریکا ماهیت رهبران سیاسی این کشور را به جهانیان نشان داد.
حجت‌الاسلام یعقوبی ادامه داد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا با بداخلاقی سیاسی و افشاگری‌هایی که انجام دادند، باعث بی‌آبرویی نظام سیاسی این کشور شدند.
وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی از افراد ولایتمدار و شیعه انتظار می‌رود که در جریان انتخابات برای جلب بیشتر آراء عمومی از بد اخلاقی سیاسی پرهیز کنند.
امام‌جمعه شهرضا گفت: یکی از تفاوت‌های نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران با آمریکا در این است که در کشور ما به اخلاق اسلامی و ارزش‌های دینی احترام گذاشته می‌شود.
حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در راستای تبیین سیاست‌های کلی انتخابات، بر لزوم ارتقاء سلامت انتخابات و نامزدهای انتخاباتی، عدالت محوری و افزایش آگاهی عمومی تأکید فرمودند.
وی با انتقاد از عدم برگزاری نماز جماعت و نماز صبح در برخی از مساجد این شهرستان، اظهار کرد: در احادیث فراوانی بر لزوم برگزاری نماز جماعت تأکید شده است زیرا حضور در نماز جماعت علاوه بر تمامی آثار و برکات اقامه نماز، سبب حفظ انسجام جامعه می‌شود.
captcha