ایستادگی در برابر حمله به اندیشه‌های اسلامی و باورهای دینی مردم
کد خبر: 3542517
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
دادستان قزوین تأکید کرد:

ایستادگی در برابر حمله به اندیشه‌های اسلامی و باورهای دینی مردم

گروه اجتماعی: صادقی نیارکی گفت: هرکجا که احساس کنیم اندیشه‌های اسلامی و باورهای دینی مورد توجه و هدف دشمن قرار گرفت با حساسیت آن را تعقیب کرده و با آن برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، صادقی نیارکی، دادستان قزوین صبح امروز، 11 آبان‌ماه در جمع تعدادی از بانوان قزوینی که در حمایت از دستگاه قضایی و انتظامی در برخورد با تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان البسه نامتعارف برگزار شد، اظهار کرد: همه مسئولین و مردم باید مسئله نفوذ را به عنوان یک دغدغه اصلی مقام معظم رهبری جدی بگیرند.
وی با اشاره به اینکه نفوذ مصادیق متعددی دارد و البسه نا متعارف تنها یکی از مصادیق نفوذ فرهنگی در این کشور است، افزود: برخورد با پدیده نفوذ نیازمند هوشیاری مسئولان قضایی و انتظامی و نظارت همگانی مردم در همه حوزه ها است.
این مسئول با بیان اینکه برخورد با مقوله نفوذ نیازمند همراهی مردم و مسئولین انتظامی و دستگاه قضا است، وی تأکید کرد: هرجا خود مردم در میدان بوده اند دشمن عقب نشینی کرده و همین حس و دغدغه و احساس مسئولیت باید ادامه پیدا کند.
صادقی نیارکی از البسه‌های نامتعارف با عنوان البسه خلاف عفت عمومی و شرع یاد کرد و گفت: ما امروز در برابر چیزی ایستاده‌ایم که سالها برای مقابله با آن جنگیده‌ و شهید و جانباز داده‌ایم و از این مسیر کوتاه نخواهیم آمد.
وی با تأکید بر اینکه نباید همه صنوف را محکوم کنیم بلکه بسیاری از صنوف، همراه هستند، اضافه کرد: عده‌ای قلیل با تبعیت از درخواست دشمن می خواهند جامعه پاک زنان زینبی را ناپاک جلوه دهند و یک فرهنگ غربی در پوشش زنان اسلامی و ایرانی ما پدید بیاورند.
نیارکی تأکید کرد: هرکجا که احساس کنیم اندیشه‌های اسلامی و باورهای دینی مورد توجه و هدف دشمن قرار گرفت با حساسیت آن را تعقیب کرده و برخورد می‌کنیم.
صادقی با تأکید بر این برخورد آغاز شده، استمرار خواهد داشت و عقب نشینی نمی‌کنیم، گفت: نیازمند نظارت همگانی هستیم و از مردم می خواهیم در برخورد با این پدیده‌ها به ما کمک کنند.
وی با اشاره به رسالت‌ پیشگیرانه دستگاه‌های فرهنگی در برخورد با مسائل اجتماعی، افزود: از همه سازمانها و دستگاه هایی که وظیفه کار فرهنگی دارند استدعا میکنیم به تکالیف و مسئولیت های خود بپردازند.
این مسئول در پایان با اشاره به اینکه برخورد ما قهری است اما اقدامات پیشگیرانه در این حوزه نیاز است، یادآور شد: در مسائل اجتماعی که دغدغه جامعه است نیازمند اقدامات پیشگیرانه دستگاه های فرهنگی هستیم.
captcha