مدیران با روحیه انقلابی برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند
کد خبر: 3545058
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
امام جمعه موقت شهرضا:

مدیران با روحیه انقلابی برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه موقت شهرضا گفت: ملتی که در برابر تمام ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی کرده است باز هم می‌تواند به مسیر پر افتخار خود ادامه دهد، مدیران با روحیه انقلابی برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله صالح امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز جمعه 21 آبان‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان که در مسجد و حسینیه صدیقه طاهره شهرضا برگزار شد، اظهارکرد: اگر جامعه اسلامی اهل زیارت عاشورا و یاد امام حسین(ع) باشد، برای همیشه شاداب و با نشاط باقی می‌ماند.
وی گفت: مسئولان باید مردم را به خوبی بشناسند و بدانند که آنها واقعا به چه چیزی علاقه دارند، مسئولان باید اعتبارات فرهنگی را به جای آنکه در زمینه‌هایی همچون ترویج موسیقی و برگزاری کنسرت‌ها هزینه کنند، در زمینه خلق حماسه‌هایی همانند اربعین حسینی صرف کنند.
امام جمعه موقت شهرضا ادامه داد: البته دولتی شدن برگزاری مراسم‌های دینی و مذهبی و تصدی گری دولت در اینگونه امور آفتی است که باید از آن جلوگیری شود، اما حمایت مسئولان از اینگونه امور که با اختصاص اعتبارات فرهنگی محقق می‌شود، باید وجود داشته باشد.
صالح بیان کرد: مسئولان باید بدانند که مردمی که حماسه‌های بزرگی همچون دفاع مقدس را خلق کردند باز هم می‌توانند حماسه آفرین باشند بنابراین باید قدر آنها را بدانند و برای خدمت به آنان تلاش کند.
وی گفت: مردم ایران همیشه در صحنه و پایبند به انقلاب و نظام هستند و مدیران کشور باید با روحیه جهادی برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.
امام جمعه موقت شهرضا اضافه کرد: مدیران اجرایی کشور باید با مردم همراه و با آنها صادق باشند و بدانند که مردم آنچه را که آنها از رسانه ملی اعلام می‌کنند با واقعیات جامعه تطبیق می‌دهند و سخن درست و نادرست را تشخیص می‌دهند.
صالح اظهار کرد: ملتی که در برابر تمام ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی کرده است باز هم می‌تواند به مسیر پر افتخار خود ادامه دهد،  مدیران با روحیه انقلابی برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، و با وجود اینکه تمام نظرسنجی‌ها حکایت از برتری سیاسی نامزد زن رقابت‌های انتخاباتی آمریکا بود، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز 13 آبان در سخنانی که برگرفته از دیدگاه عمیق ایشان از مسائل جهان بود، فرمودند مردم این کشور(آمریکا) به نماینده مرد این انتخابات تمایل بیشتری دارند، زیرا این فرد واقعیات جامعه آمریکا را بیان می‌کند.
امام جمعه موقت شهرضا اضافه کرد: مدیران داخلی کشور باید بدانند که باید به جای آن‌که به فکر ارتباط با آمریکا باشند، با تکیه بر توان مردم و منابع داخلی کشور، مشکلات را حل کنند.
صالح گفت: ما در حوزه مسائل جهانی مسیر خود را یافته‌ایم، در امور داخلی کشور هم مشلاتی وجود دارد که مدیران باید با تلاش و اعقتاد به توان مردم آنها را برطرف کنند.
 
captcha