محفل قرآنی در منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد
کد خبر: 3570972
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

محفل قرآنی در منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد

گروه جلسات و محافل: همزمان با ایام دهه فجر، محفل انس با قرآن در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از دارالقرآن منطقه سوم نبوت نداجا به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، محفل نورانی انس با قرآن  با حضور جمعی از قاریان و حافظان قرآن کریم شیعه و سنی، مسئولان لشکری و کشوری و یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در شهر کنارک در مسجد حضرت ولیعصر(عج) منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد.
طی این مراسم قاریان برتر پایگاه دهم شکاری برادران دلحامد، گروه پدافند هوایی کنارک ، منطقه سوم نبوت نداجا به تلاوت کلام وحی و حافظ کل قرآن کریم از برادران اهل تسنن به ارائه محفوظات خود پرداختند.
در ادامه مراسم دریاداردوم عرشه ستاد سیدحسین شریفی‌نسب، فرمانده منطقه سوم نبوت نداجا ضمن تبریک این ایام و تشریح انقلاب اسلامی بیان کرد:  انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش‌ها بود. نهضت محمدی در دنیای ظلمت و گمراهی طلوع کرد و انقلاب اسلامی ما ادامه دهنده آن نهضت در دنیای معاصر است. انقلاب ما در واقع احیاگر آن ارزش‌هاست.
ارشد نظامی آجا در جنوب استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: دشمنانی که با ما اختلاف دارند چه دشمنان داخلی و چه دشمنان خارجی، چه داخل مرزها و چه بیرون از مرزها منتظر هستند تا ببینند حضور ما ملت بزرگ و شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه چگونه است؟ آیا حضور، یک حضور حماسی است و این حضور برای ما و آنان چه مفهومی دارد؟
وی اظهار کرد: چون انقلاب ما، انقلاب ارزش‌ها هست دشمنان مخالفت کردند و خواستند انقلاب ما سرشکسته شود. در سال 57 نتوانستند این نظام را سرکوب کنند، لذا هشت سال جنگ توسط یک فرد نادانی به نام صدام را بر ما تحمیل کردند؛ اکنون در محاصره اقتصادی، علمی، سیاسی، نظامی و... هستیم، باز هم نمی‌توانند چون انقلاب ما در تاریخ سیاسی جهان چون آفتاب می‌درخشد.
در پایان مراسم نیز ضمن پذیرایی از تمامی حاضرین در محفل از قاریان و حافظان محفل و نفرات برتر حدیث نداجا با اهدای هدایایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
captcha