۱۵۰ معلم شاغل در دارالقرآن خانه کارگر تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3595373
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

۱۵۰ معلم شاغل در دارالقرآن خانه کارگر تجلیل می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر از برگزاری مراسم تجلیل از 150 نفر از معلمان شاغل در این دارالقرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طه محجوب، مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر گفت: امروز، 12 اردیبهشت‌ماه به مناسبت فرارسیدن روز معلم و سالروز شهادت استاد مطهری، ۱۵۰ نفر از معلمان و اساتید دارالقرآن خانه کارگر تقدیر و تجلیل می‌شوند.
وی در ادامه گفت: اساتید و معلمان قران کریم از مهمترین و مظلومترین اقشار جامعه هستند که متأسفانه متولیان حوزه قرآن و عترت کم‌توجهی فراوانی به این افراد دارند به گونه‌ای که پس از گذشت سال‌ها هنوز مشکل بیمه این عزیزان بر طرف نشده است.
مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر افزود : متأسفانه متولیان حوزه قرآن و عترت نه تنها فعالیت خاصی را در جهت حمایت اقتصادی و اجتماعی از آنان نکرده است بلکه برای ارتقاء سطح علمی این عزیزان و توسعه تکنیک‌ها و روش‌های نوین آموزشی نیز اقدام مؤثری نداشته‌اند.
محجوب در ادامه تصریح کرد: البته همه مشکلات و معضلات جامعه قرانی را نمی‌توان لزوما به گردن دولت‌ها و متولیان انداخت، چرا که بعضا خود ما به عنوان مراکز و مؤسسات قرآنی آن طور که در خور اساتید و معلمان قرآن کریم است عمل نکرده‌ایم.
مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر بیان کرد: به هر حال باید به این جایگاه و این قشر زحمتکش جامعه همواره توجه خاص و ویژه داشت و این حرف‌ها فقط در مصاحبه‌ها و مراسم روز گرامیداشت مقام معلم منتهی نشود چراکه پایه‌های کشور بر مبنای عملکرد مربیان و معلمان است و باید همیشه مورد عنایت مردم و مسئولین باشند.
مطالب مرتبط
captcha