دستگیری عاملان گروگانگیری در کرمان
کد خبر: 3595409
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

دستگیری عاملان گروگانگیری در کرمان

گروه اجتماعی: دادستان عمومی و انقلاب کرمان از وقوع یک فقره آدم‌ربایی در شهر کرمان خبر داد و افزود: گروگان‌گیران از اتباع غیر مجاز افغانی بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب کرمان امروز سه‌شنبه، 12 اردیبهشت گفت: متهم (ذ.ح) با سوار کردن یکی از کارگران افاغنه در میدان کوثر شهر کرمان به بهانه انجام یکسری کار ساختمانی، اقدام به ربایش وی و انتقال او به یکی از شهرک‌های حاشیه شهر کرمان کرده بود. 
وی اظهار کرد: گروگانگیر سپس با آب حاوی مواد بیهوش کننده اقدام به بیهوشی این فرد کرده و پس از دو روز گروگانگیری، خانواده وی مبلغ 300 میلیون ریال به حساب گروگانگیران واریز کرده اند و وی آزاد شده است. 
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: پس از دریافت این گزارش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی پلیس اطلاعات و امنیت کرمان 2 نفر از گروگانگیران در حاشیه شهر کرمان دستگیر شدند. 
وی با بیان اینکه این پرونده در حال رسیدگی است، تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی در این زمینه در دست انجام است و متهمان در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند.
منبع: روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان
captcha