انهدام باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در شرق استان کرمان
کد خبر: 3597242
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

انهدام باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در شرق استان کرمان

گروه اجتماعی: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از انهدام یک باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در شرق استان کرمان خبر داد و افزود: حوزه فعالیت اعضای این باند در سه کشور پاکستان، افغانستان و ایران بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمد ضیاالدینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم امروز دوشنبه، 18 اردیبهشت گفت: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی دقیق و فشرده باند مذکور شامگاه گذشته در سه نقطه مختلف و به‌صورت هماهنگ و منسجم مورد ضربه مأموران اداره اطلاعات شهرستان بم قرار گرفت.
وی افزود: در این عملیات سه نفر از سرکردگان این باند بین‌المللی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر هم‌چنین 800 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک به همراه 3 دستگاه خودروی سواری از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با اشاره به این‌که هر سه متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده‌اند، بیان کرد: استان کرمان به‌علت موقعیت جغرافیایی و هم‌جواری با استان‌های هم مرز با کشورهای افغانستان و پاکستان محل ترانزیت مواد مخدر به سایر استان‌های کشور می‌باشد و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی استان کرمان همواره در خاکریز مقدم مبازه با مواد مخدر بوده‌اند.
وی در ادامه به نقش برجسته سربازان گمنام امام زمان(عج) در بعد حفظ امنیت داخلی اشاره و تصریح کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در زمینه تأمین امنیت پایدار در شرق استان کرمان موفق عمل کرده‌اند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با اشاره به این‌که ایجاد احساس امنیت برای مردم بسیار با ارزش‌تر از اصل ایجاد امنیت است،تأکید کرد: کشوری می‌تواند توسعه، عمران و پویایی داشته باشد که به جذب سرمایه‌گذار بیندیشد و چنین امکانی زمانی فراهم می‌شود که امنیت در یک کشور برقرار باشد.
منبع: دادگستری استان کرمان
captcha