برخورد قانونی با متخلفان در تبلیغات انتخابات شوراها
کد خبر: 3599226
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
سالاری اعلام کرد:

برخورد قانونی با متخلفان در تبلیغات انتخابات شوراها

گروه اجتماعی: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کرمان گفت: با متخلفان و هنجارشکنان در تبلیغات انتخابات شوراها برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کرمان امروز یکشنبه، 24 اردیبهشت گفت: متأسفانه برخی از کسانی که با ثبت‌نام در انتخابات شوراها مدعی سامان امور شهری هستند و در این زمینه احساس تکلیف کرده‌اند در تبلیغات خود حتی به بافت‌های تاریخی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و حتی شاخه‌های درختان هم رحم نکرده و روی آن پوستر چسبانده و تبلیغات کرده‌اند.
وی با انتقاد از این که برخی‌ نامزدها شاخه‌های درختان را شکسته و یا خمیده کرده و پوسترهای خود را از آن آویزان کرده اند، افزود: متأسفانه در روند تبلیغات شاهد ناهنجاری‌ها و اعمال غیرقابل قبول از سوی برخی نامزدهای انتخابات شوراها هستیم که حتی موجب آسیب رساندن به بافت‌های تاریخی می‌شود.
سالاری اظهار کرد: به منظور انجام تبلیغات انتخابات شوراها محل‌های خاصی در نظر گرفته شده و در جلسات توجیهی متعدد به کاندیداها اعلام شده که از این محل‌ها استفاده کنند اما باز هم شاهد برخی ناهنجاری‌ها و تخلفات هستیم.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کرمان تأکید کرد: با متخلفان و هنجارشکنان در تبلیغات انتخابات شوراها برخورد قانونی خواهد شد.
منبع: روابط عمومی دادگستری استان کرمان
captcha