تخلف انتخاباتی در البرز رخ نداده است
کد خبر: 3601069
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

تخلف انتخاباتی در البرز رخ نداده است

گروه سیاسی: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: تاکنون حتی یک مورد از تخلفات انتخاباتی در سطح استان رخ نداده است.

حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، روز جمعه، 29اردیبهشت در جریان بازدید از حوره انتخابات اخذ رای در مسجد جامع رجایی شهر در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: هم اکنون در استان، انتخابات در جوی سراسر نشاط ، نظم و در محیطی امن در حال برگزاری است و به دلیل حضور پرشور و متعهدانه مردم در صحنه انتخابات تا کنون حتی یک مور از تخلفات انتخاباتی در سطح استان رخ نداده است.
وی اضافه کرد: همچنین همزمان بابرگزاری انتخابات، بررسی همه جانبه پیرامون روند انتخابات توسط شورای تامین و معاونین دادستان در حال بررسی است.
شاکرمی با بیان اینکه جرم هایی از جمله خرید و فروش رای در سطح استان البرز تا کنون مشاهده نشده است، گفت: تا کنون مشکل قابل طرحی در روند برگزاری انتخابات مشاهده نشده است.
این مسئول در پایان به حضور پرشور مردم استان در پای صندوق‌های رای اشاره و گفت: بار دیگر مردم با حضور و استقبال بی‌نظیر خود نظام جمهوری اسلامی را سرافراز کردند.

captcha