50 هزار مترمربع از اراضی فرودگاه کرمان رفع تصرف شد
کد خبر: 3603542
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

50 هزار مترمربع از اراضی فرودگاه کرمان رفع تصرف شد

گروه اجتماعی: دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: شامگاه گذشته از 50 هزار متر مربع از اراضی دولتی مربوط به فرودگاه با پوشش جنگلی در کرمان رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، دادخدا سالاري، دادستان عمومي و انقلاب کرمان امروز شنبه، 6 خرداد گفت: شامگاه گذشته از 50 هزار متر مربع از اراضي دولتي مربوط به فرودگاه با پوشش جنگلي در کرمان رفع تصرف به عمل آمد.
وي در تشريح جزئيات اين خبر اظهار کرد: اين اراضي که مشهور به اراضي فرودگاه است توسط افراد ناشناسي به صورت شبانه و غيرقانوني تصرف شده بودند.
وی افزود: زمين خوران و متصرفين بدانند اجازه نخواهيم داد حتي يک وجب از اراضي دولتي و ملي که متعلق به حقوق عامه و عمومي است به صورت غير قانوني تصرف شود.
اين مقام قضائي عنوان کرد: متصرفين با برنامه قبلي با حفر کانال و ايجاد سد معبر در اطراف زمين موصوف، اقدام به تصرف اين اراضي نموده بودند که با هوشياري مامورين اجرائيات شهرداري وبادستور مقام قضائي از اراضي مذکور رفع تصرف شد.
سالاري اعلام کرد: تعقيب متهمين و متصرفين غير قانوني در دستور کار اين دادستاني قرار گرفته است و با زمين خواران مطابق قانون و بصورت قاطعانه برخورد خواهيم کرد.
دادستان کرمان در پايان ضمن تقدير از کليه يگان‌هاي حفاظتي در حوزه حفظ و صيانت از حقوق بيت المال، بيان کرد: مامورين بايستي با هوشياري و تلاش بيشتر در حفظ و صيانت از حقوق عامه و عمومي کوشا باشند.
منبع: دادگستری کرمان
captcha