اعضای باند مخوف آدم‌ربایی و زورگیری در کرمان دستگیر شدند
کد خبر: 3617599
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

اعضای باند مخوف آدم‌ربایی و زورگیری در کرمان دستگیر شدند

گروه اجتماعی: دادستان عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری اعضای یک باند مخوف آدم‌ربایی، زورگیری و افساد فی‌الارض در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر ربایش توسط اعضای یک باند شرور، موضوع در دستور کار بازپرسی ویژه شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات مشخص شد که سردسته این باند مخوف فردی شرور و سابقه‌دار است، لذا دستورات لازم برای دستگیری متهم و همدستانش صادر و متهم به همراهی دو همدستش دستگیر شدند.
سالاری بیان کرد: اعضای این باند در زمینه‌های قدرتنمایی با چاقو، اخاذی، آدم‌ربایی، ایراد ضرب و جرح، اقدام علیه امنیت داخلی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان مدت‌ها فعالیت داشته و تاکنون نسبت به چندین نفر از شهروندان اقدامات مجرمانه‌ای انجام داده‌اند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان افزود: متهمان هم اکنون در بازداشت بوده و تحقیقات برای دستگیری سایر عوامل باند ادامه دارد.
سالاری با بیان اهمیت تامین امنیت شهروندان و برخورد با افراد شرور و سابقه‌دار تأکید کرد: پرونده به صورت ویژه در دستور کار رسیدگی قرار دارد تا آرامش و امنیت مردم هرچه سریعتر تامین شود.
منبع: روابط عمومی دادگستری استان کرمان
captcha