شرکت کودکان قمی در دوره نجوم قرآنی
کد خبر: 3629646
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

شرکت کودکان قمی در دوره نجوم قرآنی

گروه فعالیت‎های قرآنی: کودکان قمی در دوره نجوم قرآنی موسسه خانه قرآن و نجوم استان شرکت کرده و در ضمن رصد ستارگان و سیاره‎های منظومه شمسی با مبانی قرآنی مرتبط به نجوم آشنا شدند.

مهدی پیوندزنی در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا)ازقم، گفت: خانه نجوم قرآنی از جمله موسسات فعال علمی در استان قم است که به کار آموزش و ترویج فرهنگ مطالعه و کشف حقایق نورانی قرآن به شکل عینی مبادرت ورزیده است.
وی افزود: در این راستا علاوه بر برنامه‏ هایی چون تدریس مباحث علمی، برنامه‎های رصدگری آسمان و کرات و مباحثی که در قرآن مطرح شده است نیز در این موسسه برگزار می‎شود که آخرین برنامه آن مرتبط به ماه گرفتگی چند روز پیش بود.
مدیرخانه قرآن و نجوم قم بیان کرد: در همین رابطه دوره‎های آموزشی ویژه کودکان و بزرگسالان نیز در حال برگزاری است که دوره کودکان ویژه ترم تابستانی تنظیم و ارایه شده و در حال اجرا است.
وی گفت: این دوره آموزشی ویژه کودکان زیر دوازده سال در روزهای فرد در خانه قرآن و نجوم قم با برنامه‎های علمی و سرگرم کننده از جمله مبانی قرآنی در حوزه علم نجوم در حال برگزاری است.
وی تصریح کرد: در این دوره سعی شده است که 20 شرکت کننده این دوره با مبانی علم نجوم به شکلی شیرین و جذاب آشنا شوند و در نهایت بتوانند با علاقه ای که به مشاهده کرات و ستارگان در ماورای زمین در آنها وجود دارد با حقایق عالم هستی و آنچه دور از چشم آنها است آشنا شوند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدحسین فریدونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۰
0
0
سلام علیکم
خوب است محتوا و برنامه این آموزش هم دریافت و گزارش شود
captcha