انهدام ۹ باند ورود و توزیع مشروبات الکلی در استان کرمان
کد خبر: 3633573
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴

انهدام ۹ باند ورود و توزیع مشروبات الکلی در استان کرمان

گروه اجتماعی: دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: در اجرای طرح ویژه مبارزه با منکرات در استان کرمان بیش از ۷۵ هزار لیتر انواع مشروبات الکلی داخلی و خارجی کشف و توقیف و ۹ باند ورود و توزیع مشروبات الکلی منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب کرمان دیروز سه‌شنبه، 31 مرداد از انهدام ۹ باند ورود و توزیع مشروبات الکلی در استان کرمان خبر داد و گفت: در اجرای طرح ویژه مبارزه با منکرات در استان کرمان بیش از ۷۵ هزار لیتر انواع مشروبات الکلی داخلی و خارجی کشف شد.
وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح در ۵ ماهه سال جاری با تمرکز بر روی باند‌های واردکننده مشروبات الکلی به داخل استان مقدار ۷۵۳۱۶ لیتر انواع مشروبات الکلی داخلی و خارجی از باند‌های توزیع کننده مشروبات قبل از توزیع کشف و منهدم شد که از این مقدار تعداد ۹۴۵۸ قوطی خارجی و در این رابطه ۶ باند توزیع مشروبات الکلی داخلی و سه باند ورود و توزیع مشروبات الکلی خارجی به استان کرمان منهدم و ۳۳ نفر از اعضای اصلی باند‌های مذکور دستگیر و بازداشت شده‌اند.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان تأکید کرد : اکثر اعضای باند توزیع مشروبات الکلی غیر بومی استان کرمان و افرادی سابقه‌دار هستند.
منبع: د ادگستری استان کرمان
captcha