پلمب کارگاه تولید و بسته‌بندی مشروبات الکلی در بردسیر
کد خبر: 3642674
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۷

پلمب کارگاه تولید و بسته‌بندی مشروبات الکلی در بردسیر

گروه اجتماعی: دادستان عمومی و انقلاب بردسیر گفت: در بازرسی از کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی در این شهرستان 5 هزار و 100 لیتر از این مشروبات کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدامین نخعی، دادستان عمومی و انقلاب بردسیر دیروز شنبه، 25 شهریور از کشف  5 هزار و 100 لیتر مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی پلمپ شد.
وی افزود: طی یکسری اقدامات پلیسی مشخص شد فردی اقدام به تهیه و توزیع مشروبات الکلی در سطح شهرستان می‌کند و بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و پلیس با دستور قضائی اقدام به بازرسی از این کارگاه کرد.
دادستان عمومی و انقلاب بردسیر تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه 5 هزار و 100 لیتر مشروبات الکلی کشف و با دستور قضائی این مشروبات مکشوفه معدوم و آلات و ادوات تهیه و توزیع مشروبات الکلی این کارگاه ضبط شد.
نخعی با اشاره به اینکه هنگام بازرسی مأموران با تعداد زیادی قوطی خالی مواجه شدند، بیان کرد: مشخص شد صاحب کارگاه برای بسته‌بندی مشروبات از این قوطی‌ها استفاده می‌کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب بردسیر اظهارکرد: شرب خمر یکی از عوامل اصلی در ایجاد نزاع، درگیری و بروز جرائم خشن است و با توجه به نهی شدید قرآن، همچنین روایات و موازین قانونی مبنی بر منع شرب خمر، دستگاه قضائی از همه ظرفیت خود برای برخورد با عواملی که اقدام به تولید، توزیع و مصرف مشروبات الکلی کنند، استفاده می‌کند.
منبع: روابط‌ عمومی دادگستری استان کرمان
captcha