هدیه زیارتی به روشندلان شاغل منطقه 13
کد خبر: 3653090
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱

هدیه زیارتی به روشندلان شاغل منطقه 13

کانون خبرنگاران نبأ: شهردار منطقه 13 ضمن پاسداشت روز عصای سفید از روشندلان به‌عنوان افرادی ساعی و موفق نام برد و گفت: روشندلان در اسلام از کرامت بالایی برخوردار هستند از این رو وظیفه جامعه، مدرسه، خانواده و در نهایت مسئولان است که انگیزه‌های بالنده را در نابینایان تقویت کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 گفت: روشندلان در اسلام از کرامت بالایی برخوردار هستند و اگر به احادیث و روایات امامان معصوم(ع) توجه شود این موضوع به روشنی قابل مشاهده است؛ پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند که اگر کسی، نابینایی را تا 40 قدم همراهی کند، گناهانی که تاکنون  انجام داده، آمرزیده خواهد شد.
وی افزود: این سخن، تنها به معنی کمک کردن در راه رفتن به نابینایان نیست، این همیاری باید در زمینه‌های گوناگون اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و در رفتار افراد تجلی پیدا کند.
شهردار منطقه 13 اظهار کرد: روشندلان، اگرچه بنا به قضا و قدر الهی از نعمت بینایی محروم هستند، اما هر یک قلبی روشن‌تر از آیینه و دنیایی با طراوت و بس زیبا دارند. شور و نشاط و عشق به زندگی را در روشندلانی می‌توان یافت که با وجود نابینایی، صبر و همت و تلاش را پیشه خود می‌کنند و با توکل به پروردگار، سرافرازانه از پله‌های ترقی بالا می‌روند.
رحمان‌زاده ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز عصای سفید به روشندلان، بیان کرد: فلسفه وجودی این روز تکریم واقعی انسان‌هایی است که همت و تلاش را به معنای واقعی به منصه ظهور رسانده‌اند.
وی از روشندلان به‌عنوان افرادی ساعی و موفق نام برد که با فرود آوردن سر تعظیم در برابر مشیت الهی با جان دل پذیرای حکمت خداوند متعال شدند و اظهار کرد: فعالیت‌ها و تلاش‌های بی‌دریغ و شایسته شما در منطقه می‌تواند به‌عنوان الگویی بسیار مناسب برای دیگر کارمندان به‌حساب آید.
یادآور می‌شود، شهردارد منطقه 13 همزمان با روز جهانی عصای سفید در بازدید از محل کار روشندلان شاغل در ساختمان‌های ستادی و  نواحی چهارگانه ضمن اهدای هدیه سفر به مشهد و لوح تقدیر به خط بریل بر بهبود وضعیت معیشتی کارکنان و مناسب‌سازی محل فعالیت این عزیزان تأکید کرد.
هاله حاتمی
captcha