ششمین همایش «نظام اخلاقی مولانا» برگزار می‌شود
کد خبر: 3674036
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

ششمین همایش «نظام اخلاقی مولانا» برگزار می‌شود

گروه اندیشه: ششمین همایش «نظام اخلاقی مولانا» به همت موسسه سروش مولانا 14 و 15 آذرماه برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، ششمین همایش «نظام اخلاقی مولانا» به همت موسسه سروش مولانا برگزار می‌شود. در این همایش جدیدترین دستاوردهای پژوهشگران حوزه اخلاق و مولانا ارائه می‌شود.

در این همایش که به «کثرت/وحدت گرایی اخلاقی» می‌پردازد، مکاتب مهم فلسفه اخلاق به بحث و نقد گذاشته خواهد شد و سخنرانان و عناوین سخنرانان بخش اصلی همایش عبارتند از مصطفی ملکیان با موضوع «راه‌های اثبات رجحان یک مکتب بر مکتب‌های بدیل»، حسن اسلامی، با موضوع «اخلاق مشترک یا اخلاق جهان روا»، ابوالقاسم فنائی با موضوع «وظیفه‌گرایی اخلاقی»، جواد حیدری با موضوع «کثرت‌گرایی اخلاقی»، امیرحسین خداپرست با موضوع «فضیلت‌گرایی اخلاقی» و حسین هوشمند با موضوع «نتیجه‌گرایی اخلاقی».


همچنین، عادل مشایخی، سخنران میهمان این برنامه در خصوص «اخلاق و سیاست» سخن خواهد گفت و خانم آذرمیدخت صفوی استاد زبان فارسی دانشگاه «علیگر» هند و رئیس سابق «بنیاد زبان فارسی هند» از میهمانان و سخنرانان ویژه این برنامه است.


این همایش 14 و 15 دی ماه در تالار فرهنگ و هنر به نشانی خیابان انقلاب، حدفاصل خیابان فلسطین و چهار راه ولیعصر، خیابان برادران مظفر جنوبی پلاک 1076 برگزار خواهد شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر حسین جعفریان
|
Germany
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۳
0
0
با سلام.خیلی اشتیاق دارم که فایل های صوتی و یا نوشتاری همایش های نظام اخلاقی مولانا را مطالعه کنم.قبلا از راهنمایی شما سپاسگزارم. حسین جعفریان
captcha