بیست و دومین نشست «با یاوران وحی» میزبان مؤسسه علمداران نور
کد خبر: 3692592
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶

بیست و دومین نشست «با یاوران وحی» میزبان مؤسسه علمداران نور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهادـ در بیست و دومین نشست با یاوران وحی، مهدی مرادی مدیر‌عامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت علمداران نور به معرفی فعالیت‌های این مرکز می‌پردازد.

به گزارش ایکنا؛ این خبرگزاری در راستای رسالت و اشاعه فرهنگ قرآنی در حوزه‌های مختلف قرآنی، ادبی، سیاسی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و ... و همچنین نیازسنجی مخاطبان و ضرورت‌های تبیین مفاهیم قرآنی و همچنین بیان دغدغه‌های مؤسسات قرآنی ـ مردمی و آشنایی مخاطبان این خبرگزاری با فعالیت‌های تشکل‌های قرآنی ـ مردمی نشست‌هایی را با عنوان «با یاوران وحی» برگزار می‌کند.

بیست و دومین نشست «یاوران وحی» میزبان مؤسسه علمداران نور
بنابراین گزارش؛ در بیست و دومین نشستی که امروز، ۳۰ بهمن‌ماه برپا می‌شود، خبرگزاری ایکنا میزبان مهدی مرادی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت علمداران نور استان البرز شهرستان محمدشهر است تا در گفت‌وگویی به فعالیت‌‌های قرآنی این مؤسسه و بیان دغدغه‌های قرآنیان و درخواست‌هایشان از مسئولان این استان پرداخته شود.

یادآوری می‌شود، بیست و یکمین نشست «با یاوران وحی» امروز، ۳۰ بهمن ماه، ساعت 11 با حضور  مهدی مرادی در استودیو مبین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ برپا می‌شود.

انتهای پیام

captcha