اختلاف دو طایفه در قلعه‌گنج با صلح و آشتی به پایان رسید
کد خبر: 3708370
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

اختلاف دو طایفه در قلعه‌گنج با صلح و آشتی به پایان رسید

گروه اجتماعی - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه‌گنج از پایان اختلاف و درگیری ملکی بین دو طایفه در بخش چاه دادخدای این شهرستان که سال‌ها به طول انجامیده بود خبر داد و گفت: تلاش در جهت نهادینه کردن امر خداپسندانه صلح و سازش از برنامه‌های اصلی دستگاه قضایی است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سجاد افشارمنش، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه‌گنج دیروز دوشنبه، 3 اردیبهشت گفت: در پی درگیری و اختلافات بوجود آمده بین دو طایفه مشهور در شهرستان قلعه‌گنج که قریب به 2 سال طول کشید، این دادستانی در راستای پیشگیری از وقوع به موضوع ورود کرد.
وی افزود: با پیگیر‌های انجام شده و میانجیگری امام جمعه، فرماندار، فرمانده انتظامی و ریش سفیدان شهرستان سرانجام اختلافات بین این دو طایفه به صلح و آشتی منجر شد.
افشارمنش ادامه داد: امید است با عنایت خداوند همواره شاهد جشن‌های برادری و اخوت باشیم و از همه کسانی که در حل و فصل اختلافات این دو طایفه تلاش کردند قدردانی می‌کنیم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه‌گنج تصریح کرد: در سایه امنیت و صلح و سازش رفاه اقتصادی حاصل خواهد شد لذا می‌طلبد همه طوایف همچون همیشه در کنار هم به فکر اقتصاد و معشیت خود باشند.
منبع: دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان قلعه‌گنج
انتهای پیام

captcha