کارگاه «روانشناسی خانواده پایدار و موفق» در دهاقان
کد خبر: 3752369
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

کارگاه «روانشناسی خانواده پایدار و موفق» در دهاقان

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر مکتب‌القرآن الکریم دهاقان از برگزاری کارگاه آموزشی «روانشناسی خانواده پایدار و موفق» در این مرکز خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سیدامیر حجازی، مدیر مکتب‌القرآن الکریم دهاقان گفت: کارگاه آموزشی «روانشناسی خانواده پایدار و موفق»  با حضور اساتید روانشناسی بالینی در دهاقان برگزار می‌شود که در این کارگاه به بیان تکنیک‌ها و شیوه‌های اصول روانشناسی خانواده پرداخته خواهد شد.

وی هدف از این کارگاه آموزشی را ارتقای دانش و مهارت افراد در اداره موفق زندگی و افزایش دانش افراد در رابطه با موانع زندگی موفق عنوان کرد و افزود: در این نشست کارگاهی مهارت‌های زندگی مربوط به ازدواج، تربیت فرزند و همچنین شاخصه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی با رویکرد مسئولیت اجتماعی مورد طرح و بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر مکتب‌القرآن الکریم اظهار کرد: شهروندان دهاقانی که در کارگاه‌ها و دوره‌های قبلی این مرکز شرکت کرده‌اند با همراه داشتن کارت شناسایی از تخفیف ویژه کارگاه بهره‌مند خواهند شد؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این کارگاه می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.navayehejaz.ir مراجعه و یا با شماره ‌09139216520 تماس بگیرند.

سیدامیر حجازی
انتهای پیام

captcha