مکتب‌القرآن دهاقان «اتاق فکر» تشکیل می‌دهد
کد خبر: 3760253
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

مکتب‌القرآن دهاقان «اتاق فکر» تشکیل می‌دهد

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر مکتب‌القرآن دهاقان از برگزاری نشست تخصصی «اتاق فکر» در تاریخ 20 آبان‌ماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سیدامیر حجازی، مدیر مکتب‌القرآن دهاقان با اشاره به برگزاری نشست تخصصی اتاق فکر در تاریخ 20 آبان‌ماه در این شهرستان، گفت: این جلسات تخصصی می‌بایست به‌صورت دوره‌ای برگزار و نتایج حاصل از آن بررسی شود. دعوت از شخصیت‌های وزین و با تجربه در امر مشاوره و اتاق فکر برای جوانان امر کلیدی و مهم است و باید در اولویت برنامه‌های آموزشی و فرهنگی قرار گیرد.
وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود در دیدار با نخبگان، جوانان را امیدبخش و شادی‌آفرین خواندند و بهره‌گيری صحيح و مناسب از دانش و توانايی‌های نخبگان را موجب پيشرفت علم در کشور و در نتيجه رسيدن به موضع عزت و اقتدار و کاهش آسيب‌پذيری‌ها دانستند.
مدیر مکتب‌القرآن دهاقان با اشاره به شبیخون فرهنگی، اظهار کرد: مبارزه با معضل اجتماعی سرآغاز ورود بر تمام آسیب‌های اجتماعی است که سعی بر این داریم کارگاه‌هایی که برای جوانان در نظر گرفته می‌شود صرفا جهت آموزش نباشد و نکات کلیدی تمرین و تکرار، و در عمل از آن استفاده شود.
سیدامیر حجازی
انتهای پیام

captcha