ضرورت تقویت فرهنگ اسلامی برای جلوگیری از فروپاشی خانواده‌ها
کد خبر: 3768705
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

ضرورت تقویت فرهنگ اسلامی برای جلوگیری از فروپاشی خانواده‌ها

گروه فرهنگی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تعمیق و تقویت فرهنگ ناب اسلامی و انقلاب اسلامی دغدغه سازمان تبلیغات اسلامی است، زیرا دشمنان نظام خواستار از هم گسستگی خانواده‌های ایرانی هستند.

ضرورت تقویت فرهنگ اسلامی برای جلوگیری از فروپاشی خانواده‌هابه گزارش ایکنا از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، شامگاه شنبه، 10 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فضای کنونی جامعه ضرورت تعمیق بخشیدن و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی را بیش از پیش نمایان می‌کند.
وی تبلیغ حکیمانه دینی را یک وظیفه و تکلیف دانست و گفت: در راستای فعالیت در این عرصه باید جهادگونه وارد کار شد و به صورت تشکیلاتی اقدامات لازم را انجام داد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: تعمیق و تقویت فرهنگ ناب اسلامی و انقلاب اسلامی دغدغه سازمان تبلیغات اسلامی است و اصلی‌ترین نگاه و هدف این سازمان، تبلیغ دین بر اساس احکام الهی است.
صفی‌یاری با اشاره به اینکه دشمن از سال‌ها پیش آرایش گسترده و کاملا فراگیر را در حوزه فرهنگی در مقابل جبهه خودی و فرهنگ اسلام ناب تشکیل داده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره تذکرات و هشدارهایی در عرصه فرهنگی داشته‌اند که باید در مقابل دشمن عملیات فرهنگی، جهادی و دفاعی مستحکم داشته باشیم.
این مسئول به حفاظت از سنگرهای تبلیغی و دینی فرهنگی و اعتقادی و خاکریزهای دفاعی و اخلاقی تأکید کرد و افزود: بنیان خانواده در جوامع غربی از هم پاشیده شده است، در نتیجه دشمنان نظام خواستار از هم گسستگی خانواده‌های ایرانی هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ماهیت فرهنگی دارد، بر اساس منویات مقام معظم رهبری جهت‌گیری در کارهای فرهنگی باید انقلابی و اسلامی باشد تا به فرهنگ مهاجم کمک نکند.
وی ادامه داد: در عرصه جهادی در وهله نخست باید الزامات کار جهادی را شناخت و به الزامات حضور جهادی پایبند باشیم و فرهنگ را با مختصات اسلامی و انقلاب اسلامی قبول داشته و هدایت جامعه را بر این اساس دنبال کنیم.
انتهای پیام
captcha