طلوع فجر قرآن در خانه‌های اهالی دهاقان
کد خبر: 3777852
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

طلوع فجر قرآن در خانه‌های اهالی دهاقان

کانون خبرنگاران نبأ ــ به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، جلسات خانگی قرآن با همکاری مکتب القرآن‌الکریم دهاقان از اول بهمن‌ماه به صورت چرخشی در محله‌های این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سیدامیر حجازی، مدیر مکتب القرآن‌الکریم دهاقان از برگزاری جلسات محوری قرآن کریم همزمان با ایام دهه فجر در این شهرستان، گفت: جلسات قرآن خانگی، محلی برای توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی است که علاقه‌مندان به فراگیری قرآن کریم می‌توانند در منازل از آموزش‌های مختلف بهره‌ممند شوند.
وی بیان کرد: همچنین این جلسات معنوی می‌تواند کارکردهای مهمی در زمینه‌های تبلیغی، اخلاقی، تربیتی، مشاوره‌ای(برای رفع مشکلات اهالی محله)، فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.
مدیر مکتب القرآن‌الکریم دهاقان با بیان اینکه باید این جلسات را در مقاطع مختلف کودک و نوجوان، دانش‌آموزی، دانشجویی و بسیجی، مردمی کنیم، افزود: توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه، ترویج سبک زندگی اسلامی، مقابله با تهاجمات فرهنگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر آثار برگزاری جلسات خانگی قرآن کریم به‌شمار می‌رود.
مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهاقان گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، جلسات خانگی قرآن از اول بهمن‌ماه به صورت چرخشی در محله‌ها و منازل دهاقان برگزار خواهد شد؛ علاقه‌مندانی که تمایل به برگزاری جلسات در منازل خود را دارند می‌توانند با شماره 09139216520 تماس بگیرند.
سیدامیر حجازی
انتهای پیام

captcha