تجدید میثاق اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با شهدا
کد خبر: 3794930
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

تجدید میثاق اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با شهدا

گروه فرهنگی - مراسم تجدید میثاق و ادای احترام اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به شهدای گرانقدر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام شد.

تجدید میثاق اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با شهدا

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری در مراسم تجدید میثاق و ادای احترام اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به شهدای والامقام با بیان اینکه حضور در گلستان شهدا برای عرض ارادات و گرفتن نفس تازه از روح بلند شهدا است، اظهار کرد: هرچه داریم در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی از وجود شهداست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت هفته کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با حضور در گلستان شهدا آغاز شده خاطرنشان کرد: حضور در گلزار شهدای اصفهان برای این است که نشان دهیم که هرچه داریم از شهدا بوده و همه عزت و عظمت کشور متعلق به شهدای عزیز است.
وی گفت: نهال انقلاب اسلامی ما با خون شهدا شکل گرفت، محکم شد و به پیروزی رسید و در ادامه با خون این شهدای عزیز که تبدیل به درخت تنومند و مستحکمی شده و با قدرت در مسیر خود در حرکت است.
خاطرنشان می‌شود، مراسم تجدید میثاق و ادای احترام اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین نیستانی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و کارکنان این دبیرخانه ١١ اسفند در گلستان شهدا اصفهان انجام شد.

انتهای پیام 

captcha