انتشار ۱۴ کتاب در حوزه ادبیات پایداری در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3809263
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

انتشار ۱۴ کتاب در حوزه ادبیات پایداری در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴ کتاب با موضوع ادبیات پایداری در حوزه هنری استان مراحل مختلف گردآوری، تدوین و چاپ را می‌گذراند.

تولید ۱۴ کتاب در حوزه ادبیات پایداری

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، امروز، 16 اردیبهشت‌ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی سال گذشته نیز پنج کتاب ادبیات پایداری در حوزه هنری استان چاپ و منتشر شد.
وی افزود: کتاب «این جمعه تعطیل نیست» خاطرات رمضان جمعه نژاد، کتاب «حمایل خونین گل سرخ» خاطرات علی داد انصاری نیک و کتاب «راه بی کنار عشق و زندگی نامه شهید ولی‌پور از جمله کتاب‌های تولیدی حوزه هنری است.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چندین کتاب حوزه ادبیات پایداری تا پایان سال به چاپ خواهد رسید، اضافه کرد: یکی از رسالت‌های حوزه هنری استان تولید محتوا و حمایت از آثار فاخر در حوزه ادبیات مقاومت و پایداری است.
اسلامی رشد و طرح ظرفیت‌های ادبیات پایداری را از هدفگذاری‌های انجام شده حوزه هنری دانست و عنوان کرد: برای سال جاری برنامه‌های متعددی در حوزه تولید محتوا خواهیم داشت.
وی از رونمایی کتاب «امیر دل‌ها» در شهر یاسوج خبر داد و بیان کرد: این کتاب از تولیدات مشترک حوزه هنری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کنگره سرداران و شهدای استان است که به زندگی نامه امیر شهید همت علی حسن زاده می‌پردازد.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: کتاب «امیر دل‌ها» روز گذشته با حضور مسئولان ارتش و سپاه فتح استان و خانواده این شهید عزیز رونمایی شد.
انتهای پیام

captcha