خیرین به کمک مسابقات سراسری قرآن بشتابند
کد خبر: 3836272
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

خیرین به کمک مسابقات سراسری قرآن بشتابند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از خیرین عزیز استان انتظار داریم در برگزاری مسابقات سراسری قرآن ما را یاری دهند.

خیرین به کمک مسابقات سراسری بشتابند

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان امروز دوشنبه 28 مردادماه در نشست خبری چهل‌و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن از 6 لغایت 11 مهرماه در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: خبرنگاران عزیز در همه محافل فرهنگی و قرآنی زحمات و تلاش‌هایی داشته‌اند. از شما انتظار می‌رود در موعد برگزاری این مسابقات، حماسه‌ای خلق و فضای استان را قرآنی کنید. مردم دورترین نقطه استان نیز باید بدانند که چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی کشوری در استان اصفهان برگزار می‌شود.
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از خیرین عزیز استان انتظار داریم در برگزاری مسابقات قرآنی ما را یاری دهند. بارها گفته‌ام که قرآن مهجور و وقف‌های قرآنی در استان بسیار کم است. سال گذشته 22 وقف قرآنی داشتیم، در سال 98 تنها شش وقف قرآنی به ثبت رسیده، اما انتظار داریم تعداد موقوفات قرآنی در سال جاری به بیش از 30 وقف برسد.
صادقی افزود: مراحل اجرایی مسابقات قرآنی را از سه ماه پیش آغاز کرده‌ایم. استاندار اصفهان، رئیس ستاد برگزاری مسابقات در جلسه هماهنگی حضور یافتند و تاکید کردند که همه دستگاه‌ها باید در مسابقات قرآنی دخیل باشند.
وی بیان کرد: سازمان اوقاف در بحث ساماندهی خیریه‌ها، رویکردی متناسبی را طی می‌کند. این سازمان 280 نفر از زندانیان غیر عمد را آزاد کرده‌ است. استان اصفهان در این زمینه رتبه اول را دارد. اولین موضوعی که برای سازمان امور اوقاف و خیریه اهمیت دارد، رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی، فقرا و نیازمندان است.
انتهای پیام

captcha