تأکید مسئولان شبکه قرآن و سازمان اوقاف بر تعامل بیشتر
کد خبر: 3846493
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

تأکید مسئولان شبکه قرآن و سازمان اوقاف بر تعامل بیشتر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، بر تعامل بیش از پیش فی مابین تأکید شد.

به گزارش ایکنا؛ جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما امروز، 9 مهر با حضور در سازمان اوقاف و امور خیریه با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، حجت‌الاسلام خاموشی با اشاره به اینکه صدا و سیما به‌ویژه شبکه قرآن و معارف سیما باید در حوزه‌ها و قالب‌های مختلف قرآنی و معارفی برنامه‌سازی داشته باشد، گفت: ظرفیت عظیمی در قرآن وجود دارد که می‌شود از آن‌ها برای ساخت فیلم و سریال، مستندات، انیمیشن و داستان‌های قرآنی استفاده کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه نشر مفاهیم قرآن را مهم دانست و بر تعامل و همکاری بیش از پیش این سازمان با رسانه ملی تأکید کرد.

در ابتدای این دیدار جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، جاری و ساری کردن مفاهیم قرآن و معارف اهل بیت(ع) در جامعه را از دغدغه‌های شبکه قرآن و معارف سیما خواند و گفت: خط مقدم تحقق این هدف، رسانه و تلویزیون است که امیدواریم با هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط این امر محقق شود.

تشکیل کارگروه مشترک قرآنی و معارفی دو سازمان، برنامه‌سازی در قالب‌های جذاب و متنوع از جمله تله فیلم، سریال و کارهای کوتاه نمایشی با محوریت مفاهیم قرآن و معارف اهل بیت(ع) و همچنین، امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری از دیگر مواردی بود که بر آن تأکید شد.

انتهای پیام
captcha