ارسال 100 مقاله به همایش اندیشه‌های تفسیری آیت‌الله جوادی‌آملی
کد خبر: 3860342
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

ارسال 100 مقاله به همایش اندیشه‌های تفسیری آیت‌الله جوادی‌آملی

گروه اجتماعی - مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زینب(س) گفت: تعداد 100 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که 9 مقاله برگزیده و چهار مقاله در همایش قرائت می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، سکینه آفرند مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زینب(س) دیروز پنجشنبه، 7 آذر در نشست خبری با موضوع همایش آراء و اندیشه‌های تفسیری آیت‌الله جوادی‌‌آملی در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) گفت: تعداد 100 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که 9 مقاله برگزیده و چهار مقاله در همایش قرائت می‌شود.
وی تصریح کرد: دبیرخانه همایش مستمر خواهد بود و ادامه پیدا می‌کند. جامعه ما به ویژه قشر نخبه نیاز به چنین آثاری دارند که حقیقتا چشمه حیات است که باید از آن بهره بگیریم.
مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زینب(س) بیان کرد: هرچه نسل جوان ما با این آثار آشنا شوند دردهای لاینحلی که به ظاهر در جامعه می‌بینیم با همین مبانی و اندیشه‌ها اصلاح می‌شود و به برکت این همایش سیر حرکت به سوی اندیشه‌های آیت‌الله جوادی‌آملی شتاب خاصی گرفته است.
وی یادآور شد: حجت‌الاسلام مرتضی جوادی‌آملی فرزند آیت‌الله جوادی‌آملی و بهجت‌پور رئیس حوزه‌های علمیه بانوان از سخنرانان ویژه این مراسم هستند ضمن اینکه مقاماتی از کشور و استان در این همایش حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha